Een Murpheys Red.
Nou eigenlijk 1 slok want even later waaide mijn glas om door een windstoot die op het terras alles van de tafels veegde. Bord met eten vol bier daarna met een natte plek op mijn broek door de stad gelopen
#3
En hoe smaakte die ene slok?
#4
flesje Palm
#5
bacootje zonder cola
#6
Corona !
#7
biertje.. ijs en ijs koud
#8
Coca cola! Zeer koud en verfrissend
MMMMMM
#9
flesje bessenjenever....
#10
Whiskey cola!!!
mmmmmmmmmm
#11
Rum, niet zo lekker als ik het vroeger vond
#12
biertje..
#13
Cola, om wakker te worden.
#14
Warsteiner. Jumm.
#15
Een vriend van mij doet allemaal van die cursussen drank mixen. is wel leuk, hij zich een avondje uitsloven , ik een avond gratis drinken
Misschien dat ik dit ook nog wel eens wil leren, toch leuk om je gasten zoiets voor te zetten.
#16
een klein beetje goldlabel
#17
Duvel.
#18
ouzotje met ijs ( heerlijk )
alleen niet meer dan 3 ervan drinken anders krijggie koppijn