01-01-2024, 00:00#10Gisteravond op een verjaardag een paar witte wijntjes gedronken en toen net een lekker kopje jasmijnthee.
01-01-2024, 00:00#16Een biertje..en de zoveelste daarvoor ook..ik heb nu alweer spijt voor wat ik morgen ga voelen..dan ben ik weer brakheid hemzelf..maarja