Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"absolut vodka met cola, zo'n 80% wodka in het glas 20% cola en wat ijsblokkies :P"
"BLOEDLINK zei: Whisky-cola, blijft lekker. Klik om te vergroten... mijn lievelings drankje en daarbij gewoon een sigaar of sigaret van het beste merk: Camel"
"meestal willen mij vrienden van dit soort gedoe doen als we jointjes hebben maar ik doe hier niet aan mee want terwijl je die spelle doet verspil je wiet he jongens en dat gaat niet want we moete er wel van genieten"
"ja omdat jullie grote bek hebben kom me dan slaan want ik zweer het je ik sla terug hoe groot je ook bent en ik stop niet tot de politie er is om me tegen te houden"
"een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze"
"-aansteker -de joint zelf -koffie in zo n thermo beker :$ is zooo lekker op dat moment :P"
"Welnu: van vele jointjes word je dom, meer misdadig en ga je snel dood . Waarom ga je dood? er is nog geen een mens DOOD gegaan aan de gevolgen van blowen. Het is gelul mensen, en wat denk je van uitlaat gassen? "Live healthy but die like the rest" als je je hele leven gezond leeft ga je ook dood mensen laat je niet voor liegen"
"alcoholist zei: is het niet verstandiger om regenwater te verzamelen,kraanwater is slecht voor je planten. gwn een emmer buiten neerzetten. Klik om te vergroten... Ook een goed alternatief, maar aangezien we in de periode vlak voor de ZOMER kweken zal het niet vaak regenen, of wel :P"
"alcoholist zei: er zullen best wel regenachtige dagen komen rond mei Klik om te vergroten... absoluut, maar ik probeer alleen te zeggen dat het niet 1-2-3 zal regenen wanneer jij je regen water nodig hebt ofwel :P"
"alcoholist zei: ikgebruikniks zei: alcoholist zei: er zullen best wel regenachtige dagen komen rond mei Klik om te vergroten... absoluut, maar ik probeer alleen te zeggen dat het niet 1-2-3 zal regenen wanneer jij je regen water nodig hebt ofwel :P Klik om te vergroten... nee dat niet :P regenton aanschaffen :P maar dat is allemaal weer zoveel werk, Klik om te vergroten... maar :P je moet ook wel :P wat werk over hebben voor je wiet hè! :P"