Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halve fles rum vaag merk in vaag merk cola maar wel lekker lol"
"de overstap naar dagelijks gebruik is niet zo heel moeilijk hoor je feest een paar maanden flink en dan kom je er in eens achter dat je toch wel steeds moeilijker in slaap kom dus neem je snachts ook maar een beetje dan kan je tenminsten slapen !!!! en dat is goed vol te houden als je dan overdag niks neemt maar ja er zijn er die de verlijding dan ook niet kunnen weerstaan en dan gaat het goed mis ik niet in dit geval ik heb 2 maanden geslapen op ghb 2 x 3 ml= 2 keer 2 tot 3 uur slaap per nacht en dat ging prima en overdag totaal geen last ook nooit last gehad van afkick greuwlijkheden zo als beschreven hier soms eens klamme handjes of een beetje gejaagd gevoel maar daar bleef het bij ik lees hier ook vaak dus toch maar effe langs de dok gegaan en slaappilletjes gehad want ja een verslaving in de hand gaan werken niet echt een goed plan lijkt me en gewoon wat minder gaan feesten in het weekend of sla eens een of 2 weekenden over per maand en met mij gaat het super en gebruik het nu toch al bijna 10 jaar in combie met xtc groetjes"
"Re: Wat zijn goeie GHB drankjes? sinas vind ik zelf het beste"