Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daar heb ik ook wel is last van, waarschijnlijk ook omdat ik veel te veel slaaptekort heb. Dan lig ik bijvoorbeeld op de bank weg te dutten, en zit ik net tussen slapen/wakker zijn in, en dan heb ik bijna áltijd dat ik in een donkere ruimte loop en ineens onderuit glij. Dan schrik ik zo hard wakker dat ik mijn ogen nauwelijks nog dicht durf te doen."
"Deels voor het lekkere gevoel, de ervaringen enzo. Maar een heel groot deel van me wil het ook om snel en veel te kunnen afvallen.."
"@ cropp: Jaa zo'n soortgelijk gevoel had ik ook! Ik voelde me helemaal gelukkig en had overal zin in. Het misselijke gevoel was bij mij al gauw weg. @ Kees: Ik heb van heel veel mensen gehoord dat ze er niks van merken, misschien heeft het er ook mee te maken dat ik nog nooit eerder drugs geprobeerd had ? @ azgaza: Jaa, ik had zo mijn twijfels na verhalen gehoord te hebben, ik dacht dat ik er helemaal niks aan zou hebben en dat het echt rotzooi was. Maarja, dat verschilt dus gewoon heel erg per persoon. @ njirem: Ja dat waren ze, en nee het is niet gevaarlijk om ze alleen in te nemen. Je gaat er geen gekke dingen van doen en kan nog helder denken. @ gNuxx: Mietje zijn vind ik best, als dat betekend dat ik niet dom genoeg ben om m'n eerste ervaring met drugs gelijk met LSD te laten zijn. @ Areyou...: Had hij zaadjes op? Ik had gewoon pillen gehaald."
"Oh, dan vraag ik me ook wat af: hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ? Ik heb iets vaags gehoord over dat de enveloppen gescand worden op inhoud, en dat pilletjes etc. eruitgehaald worden, maar ik weet er verder niets over."
"ExceptionalInsight zei: Hopeloos zei: hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ? Klik om te vergroten... Nihil. Klik om te vergroten... Oke, thanks."
"Dit is mijn alleeeereerste post op dit forum, maar dit wou ik graag delen Ik was een tijdje geleden in amsterdam, en kwam daar langs wat smartshops als het om drugs gaat ben ik 100% noob dus heb gewoon gekeken naar wat interessant leek, toen zag ik een zakje Trip-E staan, zou een LSD-achtige werking hebben enzovoort Ik kocht het en had een beetje info op internet opgezocht maar het zou heel erg tegenvallen volgens gebruikers Ik heb het toen maar bewaard voor een goed moment. Na een paar weken op een zomerse dag, mooi weer, lekker warm buiten heb ik een vriendin gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de stad Van haar wist ik dat ze altijd wel in was voor zulke ervaringen, dus eenmaal aangekomen vertelde ik haar erover en bood haar 1 pilletje aan. Zelf nam ik er 2. Toen zijn we maar een beetje rond gaan lopen terwijl we wachtten tot het ging werken. Na een half uur begon ik misselijk te worden, dat hield ongeveer een uur aan. Daarna kreeg ik een zwaar aangeschoten gevoel en voelde mijn lichaam me vreemd aan. We zijn toen naar een parkje gegaan en hebben daar op een halfpipe gelegen. De effecten waren toen voor mij al heel sterk, al mijn zorgen waren weg, niks maakte nog uit ik voelde me zielsgelukkig en ik had het gevoel dat mijn lichaam van pudding was, wat raar maar prettig was Na een tijdje begon ik ook te hallucineren. De steentjes in tegels op de grond waren in vissen veranderd en ik kon ze zien zwemmen in de tegels, de vlekken op die halfpipe begonnen te vervormen en bomen leken wel vloeibaar! Alles leek ook eindeloos interessant te zijn ik kon uren staren naar hetzelfde object zonder dat het minder interessant werd Daarna zijn we naar een ander parkje gegaan, hier hebben we 5 uur doorgebracht op een steiger we hebben eindeloos zitten praten over hoe geweldig we ons voelden en alles was nog steeds zo intrigerend, het was alsof we voor het eerst écht leefden Ik had toen het album Seventh Tree van Goldfrapp opgezet en het voelde alsof de muziek de trip omschreef, het was zó toepasselijk na nog een uur begon het effect af te nemen en zijn we naar huis gegaan. Ervaring was dus geweldig voor een eerste keer! en ook heel leuk om met iemand gedeeld te hebben."
"Nee, ik lijd al heel lang aan een eetstoornis. Dat kan je ook niet begrijpen tenzij je het zelf meemaakt, dat je er werkelijk alles voor doet om dunner te worden. Je kan het noemen wat je wil, maar je bereikt er niks mee. Ik eet sowieso nauwelijks, maar als er een manier is om dat hongergevoel helemaal kwijt te raken laat ik die niet voorbij gaan."
"Nou vroeg ik me toch af of iemand hier ooit over gehoord heeft? Ik was gister op een feestje en zou daarna nog uitgaan wat uiteindelijk niet meer gebeurd is, ik had die dag niet veel gegeten maar wel veel water gedronken, wat ik altijd doe. Eenmaal aangekomen werd de drank er natuurlijk gelijk bij gehaald. Ik had ongeveer 4 of 5 glaasjes op maar wel snel achter elkaar. Het was vooral passoa, coebergh en pisang ambon. Ik had ze ook niet gemixt met cola of wat dan ook en gewoon puur gedronken. Ik voelde me een toen beetje aangeschoten maar alles ging goed we zaten gezellig te kletsen enzovoort, tot ik op een gegeven moment naar de keuken liep, en dan weet ik alleen nog dat het zwart werd voor mijn ogen en ik half bewusteloos raakte. Vanaf toen had ik maar een paar momenten waarin ik wat zei. Verder heb ik alles ondergekotst en viel om de seconde in slaap. Eenmaal thuisgekomen had mijn ma een ambulance gebeld, waarschijnlijk uit paniek en die zeiden dat ik waarschijnlijk alcohol allergie heb? Maar ik drink regelmatig bij uitgaan en heb hier nog nooit last van gehad! Verder heb ik ook nooit last van katers of wat dan ook. Nja, ik durf hierna echt niet meer te drinken. Het kwam totaal onverwachts en ik wil het echt niet nog is mee maken."
"TrippyShit zei: Gewoon verkeerd gevallen. Misschien heb je medicijnen? Te weinig gegeten? Die dingen in combinatie met weinig tollerantie? Het is je straf om zulke vieze zoete supermarkt zooi te drinken Klik om te vergroten... Ik had geen medicijnen en ook helemaal niet gehad de laatste paar maanden, te weinig gegeten of het is indd gewoon verkeerd gevallen denk ik dan.. En ja, die zoete drank is heel smerig!"
"Amaretto met cola mix."