Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
525 weergaven
18-5-2026
R
RaketLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jupiler op dit moment :)
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Emmer bier
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zafiro Añejo
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn laatste drankje was een leffe blond. Ondertussen meer dan een maand terug!!

#trots #dryjanuarigehaald
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is zó lang geleden, dat ik me dit niet meer kan herinneren....
Ik weet dit niet Eens meer...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shotje stroh rum gemixed met bacardi cola en bier
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn laatste alcoholische drankje was geloof ik een glas witte wijn rond kerst 2018 🧐😏
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kenmerkend was wel, dat vele cliënten in de afkickkliniek alvorens daar in te worden opgenomen, er nog eens een laatste keer nog eens heel stevig tegenaan gingen!
Sommigen kwamen binnenkort meer dan 2 promillealcohol in het rode lichaamssapje!
Deze mensen kregen vaak direct een een dag kamerarrest, dit om te voorkomen dat andere cliënten onrustig zouden kunnen worden door de drankkegel die uitgeademd werd.
Ik vond dit wel erg, erg ver gaan.
Maar ja.
In dit soort instellingen moet je erg ver gaan...
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ralou zei:
Mijn laatste alcoholische drankje was geloof ik een glas witte wijn rond kerst 2018 🧐😏
Klik om te vergroten...
Zooo lang geleden.. niet lekker of iets anders??

Voor mij was het een applebandit tijdens een potje poolen exact een week geleden
N
NaamLid
01-01-2024, 00:00
#10
TripJess zei:
Zooo lang geleden.. niet lekker of iets anders??

Voor mij was het een applebandit tijdens een potje poolen exact een week geleden
Klik om te vergroten...
Toch niet zo bizar? Mijn laatste keer lijm snuiven was op mn 8e, meer ervaring met betere drugs zorgen wel dat je die troep links laat 😂😂 Alcohol, bah.. Jaren aan gezeten net als al mn vrienden ieder weekend opnieuw, ik weet wel beter nu..
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naam zei:
Toch niet zo bizar? Mijn laatste keer lijm snuiven was op mn 8e, meer ervaring met betere drugs zorgen wel dat je die troep links laat 😂😂 Alcohol, bah.. Jaren aan gezeten net als al mn vrienden ieder weekend opnieuw, ik weet wel beter nu..
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet te bizar maar was wel benieuwd naar de reden :)

Wanneer is de laatste keer geweest dat jij dronk en hoe besloot je dat dat de laatste keer was?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol gerelateerd:
Witte wijn
Sauvignon

Niet alcohol gerelateerd:
Melk, de witte motor
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Heini 0.0
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Jaa ik ook .Is ook een oud drankje
Klik om te vergroten...
En dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
En dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..
Klik om te vergroten...
Ja zo ging dat bij ons ook
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
joetsie zei:
Ja zo ging dat bij ons ook
Klik om te vergroten...
The good old day’s....
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
En dan een blokje kaas met een stukje stemgember er op met een vlaggetje er in! Nostalgie..
Klik om te vergroten...
Toen stond er nog een glaasje met sigaretten op tafel bij de gastheer/dame
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
wapboy zei:
Toen stond er nog een glaasje met sigaretten op tafel bij de gastheer/dame
Klik om te vergroten...
Jaaa dat ook! En een luxe drukknop aansteker.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tis zo lang geleden dat ik het niet meer weet. Trots op, trots op.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Jaaa dat ook! En een luxe drukknop aansteker.
Klik om te vergroten...
FB_IMG_1607268699011.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."