Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Minder naar de coffeeshop ?"
"Raver zei: Arts gesproken. Als ik vanavond niet slaap krijg ik morgen een recept diazepam. Was behoorlijk in paniek net, ik moet het volhouden tot volgende week. Wat een verschrikkelijke hel is dit. Klik om te vergroten... Goed dat je met een arts hebt gesproken, hoop dat hij je een beetje actief deze week kan blijven begeleiden!"
"Raver zei: Het gaat momenteel ontzettend slecht met me. Het effect van de ghb is zo dusdaning kut dat ik gewoon wanhopig op zoek ben gegaan naar alternatieven. Heb een halve liter wodka gaan halen en heb momenteel een kwart fles achter me kiezen. Dit in de hoop toch een beetje te kunnen slapen. Ik kreeg namelijk paniekaanvallen van de ghb waardoor slapen onmogelijk wordt. Ik heb al me arts gesproken vandaag en er is geen mogelijkheid op een spoedopname. Er zijn deze week al 4 spoedopname's aangevraagd en er was nergens plek voor. Ik zit eraan te denken cold turkey te gaan. Ik red het niet tot maandag. Wat een hel!!!!!!! Klik om te vergroten... Denk dat Cold Turkey heel rigoureus is en heb wel vaker gelezen dat dit ook gevaarlijk kan zijn. Probeer en blijf je arts er bij te betrekken, dit is toch degene die je zou kunnen helpen. Pas wel op met Alcohol, maar dat zul je vast zelf ook weten.."
"Raver zei: Vanmiddag om half 4 een afspraak met m'n verslavingsarts. Ben benieuwd. De angst die ik voel is echt niet te begrijven. Klik om te vergroten... Hoop dat het je goed doet. Probeer alles zo goed mogelijk te beschrijven en vertel alles zodat hij ook een goed beeld heeft. Houd je taai, de hulp gaat nu op gang komen ! Biebke zei: @lalaliesss Hoe kun je zomaar adviseren dat hij meteen Phenibut moet bestellen, dat kan hartstikke link wezen... Klik om te vergroten... Lijkt mij ook zeker geen strak plan..."
"Raver zei: Lezers. Momenteel teruggevallen in de GHB, dinsdag middag werd ik geappt door 'n dealer met de vraag of ik nog nodig had. Werd echt meteen overvallen door zware cravings. Toen dinsdag wat doseringen op, niet de nacht op geslapen. Gister ochtend weer begonnen tot nu eigenlijk. Het spul is bijna op en ga geen nieuwe meer halen. Direct z'n nummer verwijderd en geblokkeerd zodat hij ook geen contact met mij kan opnemen. Raver. Klik om te vergroten... Goed besluit, zorg dan ook: (ken mezelf bijvoorbeeld ook dat je ook geen toegang meer hebt tot dit nummer. Dat mocht je cravings krijgen de drempel veel hoger is. Weet ook mocht je het echt willen dan lukt het toch wel. Maar een klein drempeltje/muurtje kan er voor zorgen dat de emmer net niet overloopt... Raver zei: Restant ga ik inderdaad weg gooien. Zo'n akelig verslavend goedje is het ook. Klik om te vergroten... Wauw vind ik wel knap van... Mindless zei: Maar misschien kun je beter niet teveel uit zijn op ontspanning. Klinkt misschien raar, maar de situatie is nu zo dat er veel spanning is. Misschien kun je gaan proberen dat een beetje te accepteren? Anders ga je angst voor angst ontwikkelen (resulterend in paniekaanvallen dus). Klik om te vergroten... Heel erg sterk advies. Het opschrijven , wat je al deed natuurlijk, kan je altijd heel erg helpen. Het erover schrijven/praten zorgt er voor dat je er over nadenkt en daardoor er toch iets mee doet ! Raver, ook voor jou is er zonneschijn na de regen. Vanuit mijn eigen ervaring weet ik dat het op een gegeven moment vertrouwd en veilig is in de put/negatieve/depressieve gedachtes. Maar ook langzaam , (vaak te langzaam), kunnen er dingen veranderen. Probeer altijd bij jezelf te blijven (dit doe je volgens mij al heel erg en blijf dit dus doen !). En sta open voor hulp van anderen. Ook al irriteert dit (professionele)vaak."
"Parketa zei: Das kut Raver, maar hoort er bij. Sterk blijven en probeer rationeel te blijven denken! Mocht je erg veel moeite hebben, is microdoseren van LSD misschien iets zinvols voor je om de tijd te overbruggen. Wordt vaker gebruikt door mensen die afkicken van een verslaving. Verdiep je er eens in of stuur me een PM. Veel sterkte nog maat! Klik om te vergroten... Waarschijnlijk lief bedoelt: Maar vind het erg heftig om zoiets voor te stellen , ook al bedoel je het goed en zou het kunnen helpen vind ik het aanraden van gebruik van LSD ( ook al zeg je microdoseren maar in hoeverre word dat opgevolgd????? ) niet verstandig bij verslavingen/psychische problemen zonder directe professionele hulp .."
"Psychedelibee zei: Hoe weet je zo 100% zeker dat het kaalkopjes zijn dan? Er zijn best veel paddestoelen die er op lijken, maar het toch niet zijn. De verkeerde eten kan flink gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Ja , zou het zeker nog een second-opinion geven van iemand die er echt verstand van heeft..."
"https://www.discogs.com/ maar is vooral voor releases , dus op genre is wat lastiger. Zelf luister ik vaak naar livesets en dan daardoor leer ik nieuwe artiesten kennen. (Tracklist) Vaak is het bij electronische muziek heel lastig het in een hokje te duwen. Daarom zoek ik meer op artiesten dan op Genre of Sub-Genre... Waar ben je precies naar op zoek ?"
"1. Lucy I love you <3 2. Mdma/XTC weinig diepgang maar zo fijn en lekker. 3. Speed.. Zo lekker 4. Alcohol 5. GHB Saai lijstje eigenlijk"
"Raver zei: Update; Vandaag de hele dag 5ml genomen. Maar vanochtend in een wanhopig moment weer 5gr Phenibut genomen. Eigenlijk volstrekt nutteloos zelf nog te gaan kutten terwijl ik maandag naar de detox ga. Daarnaast ben ik nu weer bang om te gaan slapen door de combinatie GHB + Phenibut. Klik om te vergroten... Pfff is heavy zeg, denk voordat je in detox gaat het misschien niet heel onverstandig is niet teveel te klungelen met wat je neemt. Roze olifant zei: Ik hoop voor je dat die 7 dagen die je nog moet doorploegen zo snel mogelijk voorbij gaan. Blijf hier posten in de tussentijd en heel veel sterkte en kracht gewenst. Klik om te vergroten... Stem hier helemaal mee in. Leef met je mee Raver en hoop dat je de komende dagen nog goed doorkomt !"