#1
Wit wijntje (anderhalve fles, flinke kater)
Nog wat meer van die nu weer25tolife zei:Grolsch Kanon, paar van die![]()
jcutter zei:Golden shower, ik onder mijn pissende en masturberende oma van 90![]()

Brr. Eén keer strontlazerus van geweest. Nooit meer.Sublimo zei:Goldstrike

Hoe vind je die? Volgens mij is dat de enige Bowmore die ik nog niet gehad heb.Xeloc zei:Bowmore Legend.
Sublimo zei:Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...
Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard !![]()
Ik vind het iig een lekker drankje.![]()
Exceptional Insight zei:Brr. Eén keer strontlazerus van geweest. Nooit meer.Sublimo zei:Goldstrike
spacelord zei:die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden.
Manonnie zei:Malibu![]()
Casplantje. zei:spacelord zei:die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden.
Dat klopt niet helemaal hoor. Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat de goudsnippers kleine beschadigingen aan zouden brengen in de maagwand, zodat de alcohol direct de bloedbaan binnen kan treden. Goud is daar alleen veel en veel te zacht voor. Dat goud zit er gewoon in voor de leuk, niet meer en niet minder.
OT: Gorlovka-Cola

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."