Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
505 weergaven
18-5-2026
F
FruitvliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wit wijntje (anderhalve fles, flinke kater)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Grolsch Kanon, paar van die :beer:
Klik om te vergroten...
Nog wat meer van die nu weer :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Golden shower, ik onder mijn pissende en masturberende oma van 90 :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb dorst , welke zal ik open maken?20201221_123452.jpg
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Brand.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter zei:
Golden shower, ik onder mijn pissende en masturberende oma van 90 :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Glen Moray
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bowmore Legend.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Goldstrike
Klik om te vergroten...
Brr. Eén keer strontlazerus van geweest. Nooit meer.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Grolsch
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Palm :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xeloc zei:
Bowmore Legend.
Klik om te vergroten...
Hoe vind je die? Volgens mij is dat de enige Bowmore die ik nog niet gehad heb.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...

Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard ! :openmouth:
Ik vind het iig een lekker drankje. :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Dit was niet mijn laatste drankje, maar om nu "ice-tea" te posten...

Wat dan weer wel het vermelden waard is, Goldstrike. Dat vind ik best wel een speciale/aparte drank.
Het ziet er alleen al gaaf uit, zo van die gouden stukjes die erin ronddrijven. Ik heb er eens een slokje van genomen, overduidelijk kaneel en het brandt best hard ! :openmouth:
Ik vind het iig een lekker drankje. :grin:
Klik om te vergroten...

Heb het ook onlangs ontdekt, die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden. Je moet normaal nog na het glas te hebben uitgedronken de damp inademen (dat is toch het ritueel dat ik overal zie en ik ook met mijn vrienden doe :grin:).

OT: Een vierde fles champagne (is naast water ook mijn enige drank geweest afgelopen nacht).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb gisteren zelfs gehoord dat het goud een afrodisiac is... :rolleyes:

Boeit me weinig eigenlijk, het smaakt goed. :sunglasses:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
sinas gek
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Goldstrike
Klik om te vergroten...
Brr. Eén keer strontlazerus van geweest. Nooit meer.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me goed voorstellen, en dan heb ik nog maar een slokje genomen. :grin:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden.
Klik om te vergroten...

Dat klopt niet helemaal hoor. Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat de goudsnippers kleine beschadigingen aan zouden brengen in de maagwand, zodat de alcohol direct de bloedbaan binnen kan treden. Goud is daar alleen veel en veel te zacht voor. Dat goud zit er gewoon in voor de leuk, niet meer en niet minder.

OT: Gorlovka-Cola
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manonnie zei:
Malibu :hearteyes:
Klik om te vergroten...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Casplantje. zei:
spacelord zei:
die stukjes goud dienen om je sneller dronken te laten worden.
Klik om te vergroten...

Dat klopt niet helemaal hoor. Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat de goudsnippers kleine beschadigingen aan zouden brengen in de maagwand, zodat de alcohol direct de bloedbaan binnen kan treden. Goud is daar alleen veel en veel te zacht voor. Dat goud zit er gewoon in voor de leuk, niet meer en niet minder.

OT: Gorlovka-Cola
Klik om te vergroten...

Ja joh, en zo ken ik ook verhalen over kleine stukjes glas(vezel) in pillen of speed zodat het sneller wordt opgenomen. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."