#1
Mijn eigen gestookte vodkaatje (legaal
) zonder ijs.
Puur genieten!
Puur genieten!
pieter-jan zei:Mijn eigen gestookte vodkaatje (legaal) zonder ijs.
Puur genieten!
Pieter-Jan Frooninckx

Manonnie zei:Nou.. die paar uurtjes dat ik wakker ben voel ik me niet echt super hahah.
Ik dacht even de auto in te stappen en een maccie halen, nou dat kwam er dus gelijk weer uitzetten
thuisgekomen een kotsvlek van de auto afgehaald SMERIG!
Moeders was niet zo blij![]()
Nu heel rustig een zakje chips wegwerken en hopen dat het niet hetzelfde is als spierpijn..
2e dag het ergst..![]()
Ja gadver de gadver.Xeloc zei:Dat is ziek goor .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."