Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga je nou een topic waar jaren geleden de laatste reactie gepost is bumpen voor zo'n klotebericht? Ga lekker Heineken bashen met je Belgische vrienden die allemaal zo enorm veel verstand van bier hebben maar doe dat niet hier."
"pvh337 zei: Games zei: Ga je nou een topic waar jaren geleden de laatste reactie gepost is bumpen voor zo'n klotebericht? Ga lekker Heineken bashen met je Belgische vrienden die allemaal zo enorm veel verstand van bier hebben maar doe dat niet hier. Klik om te vergroten... je bent duidelijk uit nederland enjoy your moments Klik om te vergroten... Godverdomme zeg, ja ik kom uit Nederland en ik vind het prima. Net als het pils hier, vind het heerlijk om gewoon een licht pilsje in de kroeg te drinken zoals Hertog Jan/Amstel/Heineken. Zwaarder bier drink ik ook vaak genoeg, maar soms heb ik gewoon zin om een pilsje te drinken wat niet gelijk 10-12% is. Ga dan verdomme niet bashen dat jou smaak beter is dan die van anderen."
"The Tallest Man On Earth, 19 oktober in Odeon De Spiegel, heb er zin in <3 Verder misschien nog naar Fresku in De Kelder in Amersfoort op 23 november. Woon er vlakbij en vind Fresku een van de weinige goede hiphopartiesten."
"Lekker man dat je nu gestopt bent, ben zelf nu ook ongeveer 4 weken gestopt ;D"
"Nu anderhalve week gestopt, ben net over de helft met het boek van Allen Carr maar heb er de laatste week niet meer uit gelezen eigenlijk (niet echt veel zin om te lezen en ben ook gewoon klaar met roken, dus heb ook niet echt zin om een boek te lezen over roken). Heb er eigenlijk ook geen behoefte meer aan, ook met uitgaan en met vrienden lukt het prima zonder te roken ook al rookt meer dan de helft. Enige wat ik heb gerookt afgelopen week was iets 5/6 trekjes uit een joint maar ik blow bijna nooit dus dat hoeft ook geen probleem te worden. Vind het heerlijk dat ik er nu van af ben, niet meer die vieze lucht en adem om je heen, elke keer weer die drang/zin om te roken, ben niet meer constant verkouden en aan het hoesten en het scheelt ook nog eens 5 euro per dag. Wil volgende week weer beginnen met fitnessen en sporten en mn verneukte conditie weer eens opbouwen. Aan alle anderen, veel succes met stoppen en gestopt blijven =D"
"L-123-R zei: Ik neem aan dat die joint met tabak was. Je hebt gerookt. Wiet erbij of niet, je hebt tabak ingeademd. Klik om te vergroten... Ja zat wel wat tabak in ja, ik zeg toch ook dat dat het enige is, ontken helemaal niets. Doe het gelukkig ook bijna nooit, laatste keer was een jaar geleden ofzo. L-123-R zei: Ik ben bang dat het zo niet werkt. Je kan het boek niet zomaar halverwege wegleggen. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik weet bijna zeker dat je in de fout gaat ergens in de komende tijd. Laat ik je dit vragen: 'Heb je zin om te roken?' Als het antwoord ja is, heb je een fout gemaakt en denk ik dat je weer opnieuw het boek moet gaan lezen. Klik om te vergroten... Denk niet dat ik de fout in ga hoor. Sta sterk genoeg in mijn schoenen en ik heb nog geen enkele behoefte gehad aan een sigaret. En ik kan het boek prima halverwege wegleggen, heb toch nu al anderhalve week geen sigaret gerookt? Ook geen enkele behoefte aan gehad, 's ochtends niet, 's avonds niet. Waarom zou ik dan de fout in gaan, dat boek is alleen een hulpmiddel. Als ik het niet nodig vind en ook gewoon kan stoppen waarom zou ik het dan nog perse lezen. Ken aardig wat mensen die gestopt zijn en geen 1 van hen heeft dit boek gelezen en die hebben ook nooit meer gerookt. No offence verder hoor, maar stoppen lukt prima"
"Ja ik weet ook niet precies wat het is hoor ;S Maar ben blij dat het lukt, hoe staat het nu bij jou dan?"
"Re: jou favoriete trip nummer. Pink Floyd - A Saucerful Of Secrets, het hele album eigenlijk wel. Heerlijke muziek"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Deze hebben we laatst gedaan, was een zware avond Je hebt ze overig voor heel veel films, gewoon via google zoeken naar *film* drinking game."
"MisterD zei: je moet gewoon bij de duitse aldi wodka halen van 5 euro en dan mixen met multivruchten sap heerlijk gewoon Klik om te vergroten... We hadden in Spanje flessen voor €3,70. Ben nog nooit zo goedkoop dronken geworden Ben verder niet zo'n vodka fan. Voor het uitgaan vind ik het prima om wat vodka te drinken maar daar blijft 't ook bij ;D"