#1
Caol ila 12. ![:)]()
Ja Smirnoff Ice is bucht.Casplantje. zei:Smirnoff. Geen Smirnoff Ice, maar de gewone wodka (met ijs).
Ach, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die het écht niet lusten. Het smaakt gewoon naar Spa Groen/Citroen. Het heeft alleen wel een nogal loser-imago en daarom beter voor je zelfrespect om het niet te bestellen. En voor je portomonnee natuurlijk, want het is natuurlijk veels te duur.Pammer zei:Ja Smirnoff Ice is bucht.Casplantje. zei:Smirnoff. Geen Smirnoff Ice, maar de gewone wodka (met ijs).



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."