01-01-2024, 00:00#1 ik kwam nog wat tegen tijdens de het opruimen van de keuken, best goed te doen... kom ook nog wat whisky tegen maar deze combo laat ik voor wat het is
01-01-2024, 00:00#4^^ neppe cola is vies zoals bijna iedere avond weer de laatste tijd volgende week maar ff niet meer doen n koud alfaatje
01-01-2024, 00:00#8Niets mis mee, een van de betere goekope pilsjes. OT: prosecco, wat is dat smerig zeg!
01-01-2024, 00:00#14 misanthrophy zei: Spiritus on the rocks Klik om te vergroten... Met jou kan ik typen
01-01-2024, 00:00#17Captain Morgan Black Label. Lekker, maar door de stroperige smaak niet echt geschikt om puur te drinken. Heerlijk in de thee met wat honing erbij.
01-01-2024, 00:00#19Energy drink sugarfree van de super de boer (huismerk) Inmiddels al de 6e ofzo vandaag Rag modus aan En dan straks nog een lekkere lijn pep erachter aan uiteraard
01-01-2024, 00:00#20Water (heb altijd n fles op m'n bureau staan). En als dat niet meetelt een glaasje raki gisteravond