Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!"
"ik ging biertje drinken en toen ging ik het met me tafel proberen maar dat lukte niet echt (stukje van me bureau dr af nu :P ) en daarna met een schaar geprobeerd en dat lukte wel haha!"
"Ja ik ken ook zo iemand. 'Gekke Jerry' wordt hij genoemd, hij woont in Hoorn geloof ik. Daar loopt ie vet vaak echt rare gozer ken het niet echt uitleggen maar die is dus ook in een LSD trip blijven hangen heb ik gehoord. Als je hem zeg maar ziet, hij heeft altijd vet rare kleding aan, roze en geel en naja ik kan het niet echt uitleggen. Hij gaat ook altijd vet schreeuwen, 1x zei die dat je geen sportleraar moest worden want dat was slecht voor het milieu en allemaal van dat soort dingen.. Ik weet niet wat hij allemaal zegt maar het klopt allemaal in ieder geval neit haha! maar ook bijvoorbeeld als je vraagt mag ik pepermuntje, hij geeft het je zo, hij is hartstikke vriendelijk en hij doet niemand kwaad als je hem ook geen kwaad doet, want iemand die ik ken die ging "gekke jerry" naar hem roepen en toen werd ie wel vet boos en toen zei hij ook van : "ik pak je nog wel!!" maarja, als je dus gewoon normaal tegen hem doet doet hij ook normaal terug. Voor de rest ken ik geen mensen die echt zijn blijven hangen in een trip.."
"Hee, ik heb laatste dat dat als ik black heavy's stoom (hasj&wiet) dat ik dan in een hele rare space terecht kom. het lijkt net alsof ik in een droom zit en dat je zeg maar in de lucht een deur open kan doen en als je daar door heen stapt dat je dan in een andere 'wereld' komt ofzo.. echt heel raar, maar ik zie dan ook in alles schilderijen enzo. En dan het volgende moment heb ik weer dat het lijkt alsof ik in een film speel dat ik met de ogen van iemand anders mee kijk maar zelf geen controle heb over me lichaam maar het kost mij wel energie.. En ook dat het einde van me leven naderde dat was echt raar (toen ging ik wss een beetje slecht :P ) Maar ik was niet enige die dit had, 2 andere hadden dit ook en later nog een ander ook nog. We hadden ook tegen iemand anders gezegd en die zei van nja ik kan opzich begrijpe dat je daar een schilderij ziet maar voor de rest niet en zelf heb ik het niet.. maarja weet iemand wat dit is? of dat het gewoon aan die jointjes lag? want ik rook altijd black heavy's en dit was echt voor het eerst dat ik dit had.. kan het dan zijn dat er andere shit in zat ofzo? nja ik hoop dat je de vragen kan beantwoorden :P whiterose"
"Ja, dat herken ik ook, dat bedrukte gevoel. Ik had het toen met die black heavy's echt heel erg, met weed alleen heb ik het soms ook, maar met hasj alleen niet. Maar ik snap niet echt hoe dat precies kan, want ik rook die black heavy's echt al een tijdje, en ik had het vorige week voor het eerst dat gevoel.. Maar ik had het toen ook echt extreem hoor, daarna heb ik het ook niet meer zo erg gehad."
"ligt eraan. ik neem net zoveel tot ik lekker hard ga."
"Ik had laatst, ik was rond 3 uur 's middags begonnen, of rond 2 uur ik weet het niet precies meer. Ik voelde hem eigenlijk al best wel snel en ik nam nog wat.. Uiteindelijk had ik er 3 op.. We zaten ergens en er kwam een man naar ons toe: ja ik heb politie gebeld, dus ik denk ik zeg het je even zodat je weg kan gaan want zo'n boete van 400 euro is ook niet leuk. En ik stond helemaal strak natuurlijk, noh ik was echt bang voor die politie ik heb hartstikke hard gefietst. Daarna bij iemand naar binnen gegaan, maar ik was nog steeds bang voor politie en dat mensen me zagen enzo. Dat was niet echt leuk meer, maar nu ik erover nadenk was het eigenlijk best wel stom en vind ik het wel grappig! :P"
"Ik ben zelf een meisje, rook shag en drink bier. Ik heb hier niks op tegen, en ik snap ook niet wat je hier tegen kan hebben. Het is toch gewoon drinken en ik vind het gewoon onzin dat meisjes "ordinair" zijn als ze shag roken en bier drinken. Maar goed, meningen verschillen, he!"
"Ja gaat wel. Maar ik heb in clubs, dan heb ik geen zin om te draaien dus dan heb ik gewoon altijd sigaretten bij me, voor de makkelijkheid."
"Heey, Ik ga binnenkort paddo's doen, maar waar moet ik nou allemaal rekening mee houden? Want ik lees wel op een aantal sites dat ik me er goed op moet voorbereiden, maar wat moet ik verstaan onder voorbereiden..? Ik ga het waarschijnlijk doen voor een feest, is dit verstandig of niet? whiterose"