3 flessen passoa
2flessen vodka
en nog wat bier...
was wel met 4 man
#13
Bier, whiskey en rum gisteravond, volgensmij de rum als laatste, en de hoeveelheid? Geen idee, genoeg om niet te weten hoeveel ik op had en helemaal dood te zijn.
#14
ik ben ook te kapot, veeeel te veel gekotst.
#15
Stella Artois van 33 cl
#16
n jupilerretje. lekkah hoah!
#17
Een zoete witte wijn op een terrasje in de regen. Met donder en bliksem. En fijn gezelschap.
#18
een colatje gistere
#19
1 Bacardi, met ijs
#20
Tegelijkertijd?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.