Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een baco lemon"
"eej ik wil altijd graag veel zuipen mar ik ga snel spugen als ik niet einde van de avond aan het water enzv ga wat kan je doen om dit te voorkomen."
"MetaalKonijn zei: Ja, echt heel verstandig, die laatste optie. (wel heel leuk daar niet van. ) Maar, Angerfist, gooi jezelf van een rots ofzo, get over it. Klik om te vergroten... hehe ok dan"
"ja idd ik probeer het wel dit weekend word flink zuipen"
"eej ik ga vanavond een avondje tikken met me vrienden en een paar lusten graag malibu maar het is nogal duur. Nu zij 1 iemand dat elpicu cooos het zelfde was ongever klopt dit of niet?"
"eeej na vele disscusies vraag ik het hier maar ff hoe mix je nou een rakatje ik vind het namelijk heerljk? ik hoorde iets van bluberry,sinas,coeberg ofzo heluup! ook de verhoudingen aub"
"eej mensen ik heb gisteren op een verjaardag een fles groene woda gekregen het is van het zelfde merk waar je ook rode wodka van heb die fles met die beren erop. maar waarmeer moet je dit mengen?? help me"
"caatje zei: Wat dacht je van redbull, cola, jus d' orange, enzovoorttttttttttttttt En met google kom je vast een hele hoop cocktails tegen waar je deze muk in kan verwerken. Smakelijk Klik om te vergroten... ok tnx ik ga wel gewoon een beetje testen vanvond ff lekker een avondje zuipen"
"ik vind zoiezo sterkte drank het lekkerst bier aleen bij bbq of een paar op bij op het begin van de avond maarja sterkte drank is 1223142314 keer zo duur"
"Eier zei: Angerfist, jij wijf! Klik om te vergroten... eier jij poot en nerd"