Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
120 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens, een feit:

DRUGSHONDEN KUNNEN GEEN PADDO"S RUIKEN!!!!

dit kan je overal meenemen!

ik heb dit met mn eigen ogen gezien, als je goed oplette bij spuiten & slikken...

die gast had een stuk of 5 paddo porsie's op z'n buik geplakt terwijl ze een test gingen doen met een drugshond... Deze hond+agent weten precies hoe alles in z'n wer gaat... ze vinden alleen coke xtc hero wiet...

het is dus vrijwel 100% veilig om paddo's naar elke uithoek van de wereld mee te nemen...

ps. ik ben naar engeland geweest, lange tijd geleden, had een blok hasj ter grote van een mars mee... nix gebeurt! dikke winst gemaakt daar!
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een keer voor winkeldiefstal opgepakt. Toen vonden ze bij het fouilleren mijn pakje bruin. Ik heb 3 uur vastgezeten en kreeg bij het verlaten van het bureau mijn dope (+ lepel en spuit) weer keurig terug!
Dat alles in het Amsterdam van de jaren 80. Zou nu misschien anders gaan..
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
silverfish zei:
Een keer voor winkeldiefstal opgepakt. Toen vonden ze bij het fouilleren mijn pakje bruin. Ik heb 3 uur vastgezeten en kreeg bij het verlaten van het bureau mijn dope (+ lepel en spuit) weer keurig terug!
Dat alles in het Amsterdam van de jaren 80. Zou nu misschien anders gaan..
Klik om te vergroten...

Zozo! En ook geen boete ofzo? Ik denk dat het nu idd wel anders zou gaan, hoewel ze in Nederland wel erg makkelijk zijn over "gebruikershoeveelheden" :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon doen joh! zei:
silverfish zei:
Een keer voor winkeldiefstal opgepakt. Toen vonden ze bij het fouilleren mijn pakje bruin. Ik heb 3 uur vastgezeten en kreeg bij het verlaten van het bureau mijn dope (+ lepel en spuit) weer keurig terug!
Dat alles in het Amsterdam van de jaren 80. Zou nu misschien anders gaan..
Klik om te vergroten...

Zozo! En ook geen boete ofzo? Ik denk dat het nu idd wel anders zou gaan, hoewel ze in Nederland wel erg makkelijk zijn over "gebruikershoeveelheden" :P
Klik om te vergroten...

Als ze het vinden ben je ook je gebruikershoeveelheid kwijt.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
silverfish zei:
Een keer voor winkeldiefstal opgepakt. Toen vonden ze bij het fouilleren mijn pakje bruin. Ik heb 3 uur vastgezeten en kreeg bij het verlaten van het bureau mijn dope (+ lepel en spuit) weer keurig terug!
Dat alles in het Amsterdam van de jaren 80. Zou nu misschien anders gaan..
Klik om te vergroten...

Enkele jaren geleden gefouilleerd door politie. Ze hebben ook alles gevonden: bruin, spuiten, etc. Alles hebben ze afgepakt. Zelf een nieuw pak insulinespuiten dat ik net bij de apotheker gehaald had. Achteraf heb ik gehoord dat ze dat moeten terug geven. Maar ze wilden niet. 'k Heb daarvoor zelf een dagvaarding gehad. :smilingimp:
Enkele pagina's terug in dit topic heb ik de situatie beschreven.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een hufters - een heel ander verhaal..
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZI09 zei:
(Dat is Belgisch voor "dankjewel")
Klik om te vergroten...

De taal Belgisch bestaat niet :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whehehe lol :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
vlaemink zei:
ZI09 zei:
(Dat is Belgisch voor "dankjewel")
Klik om te vergroten...

De taal Belgisch bestaat niet :)
Klik om te vergroten...

vlaams dan

mierenneuker
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaja zei:
silverfish zei:
De gedachte erachter was dat ik die zelfde avond weer opnieuw zou moeten stelen om te kunnen scoren als ze mijn dope afpakten.
Klik om te vergroten...

Op die fiets zou je eigenlijk 'n bankovervaller ook z'n buit kunnen laten behouden om te voorkomen dat ie 'n nieuwe roof zet...
Klik om te vergroten...

Maar ik hoefde die bank dus niet te overvallen want ik had mijn dope nog :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#11
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
MASSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

ben al massaass gepakt
eerste keer was ik 15jaar en zat me men moeder en 2 makkers in de auto
was gaan winkele in roosendaal en kwam trug met een trainingspak van cavelo nen dikke zak wiet klomp hasj en paddos (in totaal zo'n 200euro)
grenscontrole :openmouth: dik gekakt
heb ook al wel paar keer geluk gehad (sins ik meerderjarig ben)
zakske wiet late zien me 2gr, wiet mogen bij houden en nog ne dikke zak in boxershort hebbe zitte
of auto controle me massas trips onderweg zijn wiet moete afgeve maar zonder auto leeg te halen mogen door rijde :stoned:
het houd elkaar een beetje in balans maar het is altijd kut als je tege gehoude word
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snap niet dat veel mense hier probleme met de woute hebbe gehad met wiet

ik ben nog nie eens 18, blow overal, draai en rook zelfs jointjes langs het spoor recht voor de conducteurs neus, zelfs soms in het gedeelte binne waar je nie eens mag roke, nooit gezeik, nix aan de hand, als er woute kome en ik zit erges met een joint verstop ik em ook nie ofzo, ze doen byna nooit iets

ik zit paar keer per week in de coffeeshop (wor nooit om ID gevraagd en mochte ze da doen doek alsof ik em zoek en zeg dat ik em nie by heb)

ik zat eerst zelfs recht achter het woutebureau te blowe, kwame zo vaak woutewages langs, zitte we daar met 4 man en 3 joints, maar ze doen nooit iets, 1x kwame ze ff, vrage of we verder geen verdovende middele by hadde, want myn pinpasje lag los op het bankje, we zeide gwoon nee en ze fouilleerde ons nie eens, ze wenste ons nog een fyne middag

ben 1x opgepakt met wiet same met iemand, maar niet door de wiet, maar om het feit dat we erges zate waar we nie mochte zitte, we moeste mee naar het woutebureau en werde in zo'n cel gegooid voor paar uur en je bezittinge enzo moeste we in zoon mandje doen, maar naderhand krege we de wiet zelfs trug, alleen mochte we het niet aanneme van onze ouders :(

:stoned:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben al meerdere malen domweg gepakt
Nok gegaan in mijn auto, stond ik daar naast de weg en hebben ze de politie gebeld wat een paar nare gevolgen had. Rijden onder invloed, geldboete, rijbewijs in beslag.... 2 maal overkomen

Een 4 tal jaar geleden toen ik nog 18 was en nog zo dom was om coke te dealen, gepakt geweest. Aantal jaren voorwaardelijk...

En nog enkele malen...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
Een vriend van me is vorig jaar op Bassleader betrapt geweest met het verkopen van een pil. Hij had er 8 bij, waarvan hij er 3.5 al had genomen. Een security had hem betrapt om het proberen te verkopen van een pil.

Hij moest mee naar een bureau of weet ik veel wat het was. In ieder geval bij de politie op Bassleader zelf. Hij had dus nog 4.5 pil bij. Ze hebben gewoon zen pillen afgepakt en hij mocht gaan verder feesten. Ze hebben hem verteld: "Hadden we je betrapt met 5 pillen of meer kon je echt mee naar de bureau en werd er een PV opgemaakt." Hij heeft dus dik geluk gehad.
Klik om te vergroten...

er is dus gewoon politie al standaard bij bassleader aanwezig, lol niet goed :P :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben 1 keer opgepakt, maar dat had niet rechtstreeks met wiet te maken (hoewel het er wel bijkwam)

Ik heb al vaak controle gehad van gewone en undercoverflikken als ik hier in de buurt, of vroeger in de buurt van de school stond te smoren met wat vrienden. Ze hebben al een keer of 10 mijn ID gevraagd en mij geregistreerd.

Ik krijg altijd mijn wiet terug (behalve dus die ene keer)

Je moet gewoon relax blijven en de sympathieke uithangen :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
Needlefreak, écht een klassiek verhaal, geweldig! :grin:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ja in Parijs met shit, we hebben die flikken wijsgemaakt dat het legaal is in belgie :smoke: hasj was wel in beslag genomen :( maar geen cel ofzo :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."