Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer had ik dat ook heel sterk, ik was nog steeds heel blij om alles. Lichamelijk wel erg uitgeput maar ik voelde me niet down. De tweede keer was het al minder maar nog steeds heb ik de hele dag mijn vriend willen knuffelen (en dat ook gedaan)"
"Zoals ik het begrijp word een deel van de mdma omgezet tot mda en daar ga je van hallucineren."
"Karel_Noten zei: Psychedelibee zei: Nou heb ik wel eens MDA gedaan en zo bijzonder hallucinogeen is het helemaal niet. Wel meer als MDMA, maar niet dat je direct keihard aan het hallucineren bent met MDA. Bovendien wordt slechts een klein deel van de MDMA omgezet in MDA, uit mijn hoofd iets van 7% gemiddeld. Dus de hoeveelheid MDA is echt niet genoeg om hallucinaties te verklaren. Ik denk net als mikoz dat eerder MDMA in hoge doseringen gewoon hallucinaties veroorzaakt en dat de combinatie met MDA het wellicht iets versterkt. Klik om te vergroten... Volgens mij is het ook niet hallucineren zoals je met lsd doet, wat die mensen met teveel mdma hebben. Het is meer dat er een beetje gespeeld wordt met schaduwen, waardoor mensen bv brillen krijgen of een snor wat ze helemaal niet hebben. Het zijn dan ook vaak mensen die net niet naast je staan, maar even verderop die dat lijken te hebben. Het is vaak op een feest waar het sowieso al donker is en lichten aan en uit gaan. Dat soort dingen hoor ik wel vaker, maar ik ken ook iemand die dat bij één of twee halfjes al heeft soms. Klik om te vergroten... Die 2 zijn naar mijn ervaring niet met elkaar te vergelijken. Lsd krijg je visuals van, M laat je hallucineren. Niet uit je ooghoeken en via schaduwen. Maar echte hallucinaties, haar verandert in veertjes, ik heb zelfs wel eens een tekenfilm gezien op de wang van mijn vriend. Ik neem wel wat meer dan aangeraden word maar niet insane meer. Mijn vriend, weegt zo'n 15 kilo meer en ziet helemaal niks bij dezelfde hoeveelheid. Bij mij lijkt het soms of ik Alice in wonderland ben. Waarom er van persoon tot persoon zoveel verschil in zit weet ik niet, ik weet wel dat M hallucinaties de tofste zijn die ik op drugs zie."
"Daar had ik niet bij stil gestaan aangezien de dosering overal per kg lichaamsgewicht gaat. Dus heb ik ook niet verder gekeken dan dat."
"Ik heb het nu 2x gebruikt, de eerste heeft er 2,5 uur over gedaan (na 2 uur de andere helft maar genomen, toen ging hij snel) de 2de keer heeft het een uurtje geduurd. Het was dezelfde pil en nu had ik een half genomen en een half uur later de tweede helft."
"Ik heb het nu 2x gedaan en ik vond de 2de leuker dan de eerste. Er heeft bij mij 2 maanden tussen gezeten. Ik merkte ook dat de wil om het nog een keer te doen de dagen na de trip vele male heftiger zijn dan een weekje later."
"Ik zag dit artikel en ik was even sprakeloos. Zoveel dingen gaan hier mis naar mijn mening. Eik verwoord al een mooi punt, dat de schuld ook duidelijk ergens anders gelegd kan worden. Maar ik stel mezelf dan ook de vraag of de drugsdealer daadwerkelijk verantwoordelijk gehouden mag worden voor wat zijn klanten besluiten te doen met het product dat ze afnemen. Laten we dit even in een andere situatie zetten. Gun control! Een eigenaar van een wapenwinkel word toch ook niet vervolgd omdat zijn klanten besloten om met zijn producten levens te beëindigen? Logisch want de verantwoordelijkheid ligt naar mijn mening ook niet bij de verkoper, maar bij de koper. Dus, kan het volgens de wet überhaupt wel wat Trump hier wil vraag ik me af? Als dat kan en goedgekeurd word, waar kan men dan allemaal nog meer mazen in gaan vinden? Want als de verantwoordelijkheid hier heel scheef gelelgd mag/kan worden, dan kan dat ook op andere onderwerpen. Wat voor consequenties gaat dat hebben? Niet alleen prive maar ook bedrijven die ineens dingen kunnen gaan doen? Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat dit hele artikel me angst aangejaagd hoe makkelijk er over leven en dood nagedacht word en hoe makkelijk het probleem bij een groep in de schoenen geschoven word. Voor mij is dit een mooi voorbeeld van een president die zijn ambt duidelijk niet waardig is."
"Hmm, ik vind het niet logisch klinken dat de politie op je werk en bij je huis langskomt en dat je op zondag naar het politie bureau moet komen omdat alleen maar je nummer in de telefoon van de dealer stond. Ik vind het erg moeilijk om te geloven dat de politie zoveel tijd besteed aan een random nummer in de mobiel van een dealer. Dus er speelt een stuk meer, wat is voor mij maar gokken. Maar dat nummer is niet de reden dat je zoveel aandacht krijgt. Dus wat heb je allemaal uit lopen vreten (of ben je een lulverhaal aan het ophangen om te kijken wie je allemaal mee krijgt?)"
"Re: Drugslab: Nederlands Youtube kanaal met wekelijkse drugt Ze gaan een drug testen voor de camera, ik vind het dan niet zo raar dat het hart sneller klopt dan normaal. Er komt dan toch een spanning bij kijken. Ik lees van meerdere mensen dat ze vinden dat er slecht advies gegeven word. Mag ik vragen over welke drugs het dan gaat en wat wel het goede advies is?"
"Tijdloos zei: Heeft zo te horen ook iets geleerd! Anderen mensen ook nog domme/stomme dingen gedaan om het bot te noemen, onder invloed van xtc? :P Klik om te vergroten... Ik ben erachter gekomen dat ik door het hondenluik pas. Ik heb mijn bril in de asbak gegooid, en ik drink met rietjes want anders ligt er meer drinken op de grond dan in mijn mond. Valt volledig in het niet vergeleken met TS."