Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
127 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ZI09 zei:
Dan hakken ze je penis eraf.




Met een lepel111!!!!1!!11!!1




















Dus, alleen drugs smokkelen als je een vrouw bent.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
silverfish zei:
De gedachte erachter was dat ik die zelfde avond weer opnieuw zou moeten stelen om te kunnen scoren als ze mijn dope afpakten.
Klik om te vergroten...

Op die fiets zou je eigenlijk 'n bankovervaller ook z'n buit kunnen laten behouden om te voorkomen dat ie 'n nieuwe roof zet...
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een keer gefouilleerd door de politie omdat ik er van werd verdacht GHB bij te hebben.

Het enigiste wat ze vonden was ongeveer 1 gram wiet, wat ik nog terug kreeg ook.
Het lulligste was wel dat toevallig die avond ook mijn wijkagent in de stad liep, dus die werd er gelijk bij gehaald.
Mijn geluk was echter dat die wijkagent mij niet kende, want ik hang nooit bij mij in de buurt rond, gedraag me altijd (dus geen agressie enzo).
Bovendien heb ik een fulltime baan, dus veel komt ie mij niet tegen.

Overigens heb ik ook nog een paar jaar geleden een huiszoeking gehad, daar vonden ze 3 pillen, zijn in beslag genomen maar heb daar gelukkig niets meer van gehoord verder, dus dat scheelt dan weer :)
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaja zei:
silverfish zei:
De gedachte erachter was dat ik die zelfde avond weer opnieuw zou moeten stelen om te kunnen scoren als ze mijn dope afpakten.
Klik om te vergroten...

Op die fiets zou je eigenlijk 'n bankovervaller ook z'n buit kunnen laten behouden om te voorkomen dat ie 'n nieuwe roof zet...
Klik om te vergroten...

Maar ik hoefde die bank dus niet te overvallen want ik had mijn dope nog :mrgreen:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
MASSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

ben al massaass gepakt
eerste keer was ik 15jaar en zat me men moeder en 2 makkers in de auto
was gaan winkele in roosendaal en kwam trug met een trainingspak van cavelo nen dikke zak wiet klomp hasj en paddos (in totaal zo'n 200euro)
grenscontrole :openmouth: dik gekakt
heb ook al wel paar keer geluk gehad (sins ik meerderjarig ben)
zakske wiet late zien me 2gr, wiet mogen bij houden en nog ne dikke zak in boxershort hebbe zitte
of auto controle me massas trips onderweg zijn wiet moete afgeve maar zonder auto leeg te halen mogen door rijde :stoned:
het houd elkaar een beetje in balans maar het is altijd kut als je tege gehoude word
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik snap niet dat veel mense hier probleme met de woute hebbe gehad met wiet

ik ben nog nie eens 18, blow overal, draai en rook zelfs jointjes langs het spoor recht voor de conducteurs neus, zelfs soms in het gedeelte binne waar je nie eens mag roke, nooit gezeik, nix aan de hand, als er woute kome en ik zit erges met een joint verstop ik em ook nie ofzo, ze doen byna nooit iets

ik zit paar keer per week in de coffeeshop (wor nooit om ID gevraagd en mochte ze da doen doek alsof ik em zoek en zeg dat ik em nie by heb)

ik zat eerst zelfs recht achter het woutebureau te blowe, kwame zo vaak woutewages langs, zitte we daar met 4 man en 3 joints, maar ze doen nooit iets, 1x kwame ze ff, vrage of we verder geen verdovende middele by hadde, want myn pinpasje lag los op het bankje, we zeide gwoon nee en ze fouilleerde ons nie eens, ze wenste ons nog een fyne middag

ben 1x opgepakt met wiet same met iemand, maar niet door de wiet, maar om het feit dat we erges zate waar we nie mochte zitte, we moeste mee naar het woutebureau en werde in zo'n cel gegooid voor paar uur en je bezittinge enzo moeste we in zoon mandje doen, maar naderhand krege we de wiet zelfs trug, alleen mochte we het niet aanneme van onze ouders :(

:stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
jaja zei:
silverfish zei:
De gedachte erachter was dat ik die zelfde avond weer opnieuw zou moeten stelen om te kunnen scoren als ze mijn dope afpakten.
Klik om te vergroten...

Op die fiets zou je eigenlijk 'n bankovervaller ook z'n buit kunnen laten behouden om te voorkomen dat ie 'n nieuwe roof zet...
Klik om te vergroten...

Ja behalve dat het gestolen waar wel moest worden teruggegeven, en de heroine al eigen bezit was. Weliswaar strafbaar, maar zo'n kleine hoeveelheid...
Een bankovervaller zijn gestolen waar (geld dus) wel laten houden om een nieuwe kraak te voorkomen is iets heel anders.
Appels en peren...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
in nederland is er geen federaal, dus belgië
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat moet dan wel een shit situatie zijn,vooral als ze u als minderjarig(veronderstel ik) uit een klas komen halen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag toevallig ook iemand op mijn school opgehaalt door de wouten. Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb hier iets van gehoord op het nieuws.
echt kut en vooral tijdens deze periode
maar hebben ze je verklikt of hebben ze iedereen gecontroleerd?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#13
politie, UW vriend, niet de mijne :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
Klik om te vergroten...
amen!
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog niet gepakt, wel zeer veel close... dit is in België trouwens:wink:
één keer zaten we te smoren achter een bibliotheek voor een feestje..
Joint was net op, staan er 2 flikken.
Tabak en lange blaadjes in het midden van ons kringetje. Wiet in filmpotje (voor je filmrolletje) in men rugzak.
één flik was een dikke kloot, zocht volledig mijn schoenen uit, zat in rugzakken te zoeken waar je zo pennen in kan steken of er niks inzat.. overal echt.
Andere flik op zijn gemakske, begingt aan mijn rugzak terwijl de andere flik bezig is met iemand anders rugzak en met z'n rug naar hem staat.
De flik zoekt in mijn voorzak waar het filmpotje steekt, neemt het vast, bekijkt het, ruikt eraan, kijkt naarmij... ik knik naar hem en hij naar mij. houd het nog eens in het licht, steekt het terug, ondertussen was ik kapot aant gaan van de zenuwen.

Flikken: goed, alles proper achter laten hé.. flikken zijn weg...
Vriendin van mij achteraf: die flik heeft nog geknipoogt naar mij... :grin:


Verder:
Weekje Antwerpen.
Toetje aan het rollen in een graspleintje...
Komt er een mountainbiker langs en ik kijk naar hem en weet DIRECT dat het om een flik(undercover) ging(heb dan ook ongeloofelijk veel ervaring met flikken die me achterna zitetn:)) ik had echter hem niet herkent ofzo, gwn aan zijn gedrag. ik zeg het tegen mijn maten en ze geloofden mij niet.
Toen draaide die trug, joint was net gerold, zie ik hem iets vreemd doen, paseerd hij zo dicht, dat ik een boekje van politie uit zijn zak zie steken... hij kijkt naar mij en praat in zo'n radiotje... ik kijk direkt om mij heen en zie een combi aan de lichten staan, ik spurt weg gooi de joint weg, loop wat blokjes rond, mijn maten werden nog gevolgd door die kerel maar maten deden alsof er niks was... zei hadden al de wiet in de rugzak zitten ik had niks meer want ik had de joint weggesmeten.:grin:
Bel ik ze even later op, wat blijkt? flikken werden opgeroepen voor iets en waren volle vaart met sirenes weggereden.




Nog andere keer, tijdens een fuif, achter de fuifzaal... ik zei tegen mijn maten, dit is geen goede plek ze kunnen ons zo insluiten... ze rollen op hun gemakje toch hun toetje en ik heb altijd de neiging alles in het oog te houden...
Ik ga kijkje nemen om het hoekje, net de moment dat ik naar daar keek flitsen de lampen van een combi aan. ik roep flikken en we lopen naar de andere kant... zie ik nog een combi... lopen we helemaal door een bosje onder een hek over een hek en we waren ze kwijt....:)

Zieke ervaringen and a lot of adrenaline.... cheap drugs!

:stoned:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy: fucking Amerikaanse taferelen! Toch blij dat ik in Nederland woon :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dit las. :tongueout:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is echt erg in België jammer genoeg

hier waar ik woon ( Mechelen) zijn er gewoon heuse klopjachten bezig op mensen die af en toe eens wat wiet roken, gewoon zeer onschuldig

De enige plek waar je rustig een jointje kan roken is je eigen tuin
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja,gepakt met drugs op wel.
Cocainegebruik op school toen was ik geschorst,omdat ik daarvoor ook al aantal keer op pillengebruik was betrapt.

Gelukkig niet me tas doorzicht,daar zat nog 0,5 gram coke in en 20 pillen.
20 Pillen was altijd de standaard uitrusting waarmee ik naar school ging.

Die tijd is nu voorbij :wink: ..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iid viel redelijk op dat ik verkocht..
Leraren zagen het ook wel aan me ogen,maar ze zeiden nooit wat.

Uiteindelijk heeft een vriend mij verraden,omdat ie vond dat ik te vaak te veel gebruikt dus school zelf zag het niet eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."