Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja in Parijs met shit, we hebben die flikken wijsgemaakt dat het legaal is in belgie :smoke: hasj was wel in beslag genomen :( maar geen cel ofzo :)
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hehe, door jullie verhalen te lezen komen er een pak herinneringen terug boven. Ik ben in mijn topdagen tientallen keren door het oog van de naald gekropen. De dingen die ik mij nog herinner is mijn vluchtmisdrijven met de wagen. Toen ik nog in de import-export zat reed ik eens afslag snelweg af, en yep daar stonden mijn vrienden de politie. Alcohol of drugscontrole, ik weet het niet, in paniekreactie rechtsomkeer terug de snelweg op! Tuurlijk doe je dit niet zonder dat er iemand achterna komt… Heb toen het geluk gehad dat ik zo stom ben geweest een VEEL te snelle wagen te kopen voor een beginnend chauffeur. Dus ik pleitte met achter mij een witte Volvo met blauwe lamp gevolgd door een combi. Dankzij de pk’s onder de kap, of dom geluk? Hebben ze toen nooit mijn kenteken kunnen noteren. De afstand tussen mijzelf en de politie werd al snel een aardige kloof. Waarschijnlijk heb ik toen 1 van mijn negen levens gelaten, het begon te regenen. En de auto waar ik mee reed staat gekend als levensgevaarlijk bij nat wegdek. Toch goed onder invloed van alcohol, speed, benzo’s en adrenaline tegen pakweg 220 a 240 km/u richting Antwerpen. Het begint te gieten! Maar vertragen was er niet bij. Een heel stuk achter mij zag (of dacht ik te zien) nog blauwe flitsen van de Volvo. Het was laat, donker en er was haast geen verkeer meer op de weg, maar de politie en truckers hebben beide CB radio dus volgende verassing, 2 vrachtwagens met knipperlichten hingen langs elkaar, met duidelijk de bedoeling om mij te doen stoppen of te vertragen. Dus op een paar seconden in de gietende regen tegen 200 per uur moet je beslissen.
Stoppen en vertragen en de cel in? Links Jersey blokken en een meter tekort. Rechts een vangrail en een stuk tekort. Blijft nog over: het midden van die 2 kolossen, en dat leek me te opgezet spel. De idioot in me nam had het al een tijdje overgenomen dus… Blijven gas geven tot vlak aan de versperring, op de allerlaatste moment, de rem toe en links gaan hangen, waardoor de rechtse truck van de 2 enkel maar hoefde te vertragen en een beetje meer naar links te komen om me in te sluiten. En ja, ze vallen ervoor. Waardoor de opening rechts groter werd. Enige kans om langs te geraken, vol op de rem, (we rijden zo een 110 ondertussen) en 2 keer terugschakelen, motor huilt, banden schreeuwen en naar rechts. Gas bij geven en in Chicago stijl langs de vrachtwagen. Ging niet vlekkeloos, heeft een spiegel gekost vermits ook de trucker het in de gaten had. Alsof ik een engelbewaarder had haal ik het. Spiegel kwijt en misselijk van de stress, zat ik ondertussen ????? Waar the fuck ben ik ? Goed wetende dat er waarschijnlijk een signalement is uitgegaan naar mijn type wagen. Heb ik een kennis gebeld met dieplader. En die is vervolgens mij met de wagen komen halen. Auto op lader dekzeil erover en wegwezen. Nooit iets van gehoord helemaal niks geen gevolgen.

Daarom dat ik ook nu na zoveel jaar niet aan kansspelen zal meedoen, ik weet toch dat mijn geluk opgebruikt is.
Die dag had ik kunnen sterven, of voor verschillende maanden kost en inwonen van de staat kunnen krijgen. Maar het lot heeft er anders over beslist.
Is geen aanrader, het hele voorval maakte me nog zelfzekerder en arrogant tegenover gepakt worden. En ik ben ook nooit “echt” gepakt geweest spijtig genoeg.

Spijtig want hierdoor heb ik indertijd de ideale kans gekregen om zwaar verslaafd te geraken aan van alles en nog wat. Waar ik nu 10 jaar later en bijna 5 clean nog altijd elke dag voor betaal.

Achteraf bekeken was ik liever toen tegen de lamp gelopen, en waren mijn ogen misschien eerder open gegaan.

:smilingimp:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nu leest die agent in die witte Volvo met blauwe lamp deze post en denkt: "Verdomme, dat klinkt bekend!"
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Yep, misschien wel. Heb ook bewust het merk, kleur type van mijn wagen weggelaten he?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben gelukkig genoeg ook nog nooit niet gepakt geweest met drugs :rolleyes: :rolleyes: :flushed:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sterk verhaal in ieder geval

Zo horen we ze graag
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog nooit probs gehad met politie ivm drugs7
wel eens veel geluk gehad
met kamerade naar shaft geweest
en ik en de bestuurder ware de enige met vast rijbewijs
wat gebeurde er
ik gram speed en halve flugel (ghb) gebruikt
de bestuurder enkel ghb en gaat nok
aangezien ik enige was vroeg iedereen rij jij dan
omdat niemand vertrouwde in een wazige nokkerd:tongueout:
ik het tegen mijn zin maar gedaan
worde we aan de kant gezet door politie
ik 4 gram in het neusje en 4 gram onder mijn voet in men sok
gelukkig hebbe ze niets gezien
ze zeide het is in orde rij maar door en prettige nacht nog
ik wil in stappe zie ik een ernorme witte vlek poeder en korrels op de autozetel
dus ik denk dat die woute gewoon in een goede bui ware

veel geluk dus
:tongueout:
ik zat op een vensterbank na dat ze mij gefouleerd hadde en bezig ware met de andere te foullere men beeld ging gewoon cm op en af zo ging men hart te keer:d
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
van klotepillen gesproken... :P
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#9
de stommerik dat ik ben , ben ik int zelfde schooljaar 2 keer op school gepakt :grin:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer dat ik pas echt gepakt werd met drugs was drie jaar geleden.

Mijn ouders en zusje gingen een week op vakantie naar Frankrijk. Dus zo naief als je bent op zeventienjarige leeftijd laat je dan elke dag zo'n 15 tot 20 vrienden je huis binnen. Lekker gezellig toch..

Maar na zo'n week elke dag vanalles gebruikt te hebben (wiet, hasj, paddo's, MDMA crystallen, pillen, speed, coke en alcohol) kwamen mijn ouders uiteindelijk zo'n 4 uurtjes eerder thuis als ik had verwacht. Natuurlijk was het toen nog een grote puinhoop in ons huis, er was nog namelijk helemaal niks opgeruimd.
Op het moment dat mijn ouders onze oprit op kwamen rijden zaten we met zo'n 4 personen in mijn huiskamer waarvan één gast nog een lijn speed aan het leggen was. Gelukkig zag ik het op tijd om hem nog te kunnen waarschuwen zodat hij alles snel kon wegstoppen.

Achteraf kan ik blij zijn dat ze alleen maar wietzakjes en een waterpijp hebben gevonden die nog buiten op een tafel stond.

Het heeft nog een hele tijd geduurd voordat ze me dit hebben vergeven. Wel moet ik erbij zeggen dat het die week ook veel te ver is gegaan. Overal in de tuin lagen sigarettenpeuken, de wiet kon je nog door het hele huis ruiken, er was een brandgat in een leren stoel van zo'n € 800,- en volgens mij pa had ik de hele week onze dwergpapagaai fazantenvoer gevoerd met mijn para kop..

Maarja, ik heb er in ieder geval van geleerd en ben wat verstandiger in zijn algemeenheid geworden. En drugs gebruiken doe ik nog steeds maar wel met mate. Ben daarna ook niet meer gepakt met drugs door mijn ouders.

Eind deze maand ben ik weer een week alleen thuis. Ik denk dat ik het dan alleen bij een paar blowtjes, paddo's en alchohol hou en het aantal gasten die langs mogen komen beperk tot vijf ofzo :wink:
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#11
xcrement zei:
wtf, daar is niks illegaal aan. En jij geeft dat allemaal zomaar af?
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, maar wa moet ik doen? als die de flikken erbij halen en vinden mijn wiet... heb ik er ook niet voor over.
Maar het is inderdaad kut.:(
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Pendulum zei:
Een tripje naar maastricht dat verkeerd afliep...

ik en 2 maten besloten om geen brol meer van straat te kopen dus we namen de bus naar maastricht op een woensdagnamidag. De rit was lang, heeel lang. Ik was blij dat ik op het Emma plein aankwam en we hadden honger dus wipte de mc donalds binnen. Nu was het tijd voor de wiet te gaan halen. Op naar de mississippi, mijn maat neemt de bestelling op en gaat binnen. (ik ben nog geen 1:sunglasses: hij kwam buiten met mooi gevulde zakskes. maar dat was nie genoeg dus we gingen nog langs de heaven om wat bij te halen. Het was al laat dus we liepen maar naar het station. De bus was te laat, we besloten met zn drieën eentje te plooien. ff later was de bus er dan eindelijk, we zetten ons neer en de bus rijd verder. De bus was over de grens, dus we dachten dat we veilig waren. maar hielden ons toch gedeisd. We rijden Diepenbeek binnen, er stappe 2 flikken op. ik zie het nog voor me "Politie HaZoDi, controle". 1 flik stapt recht op ons af en zegt : "En waar zijn we geweest manne", Wij 3 met onze mond vol tanden. :"Stap maar uit". Zakke leegmaken, Ja klote gevoel natuurlijk. ik en mijn klasgenoot moesten blijven de meerderjarige mocht vrijuit, er was nog een man opgepakt van die bus, maar hij had bruine bij. Mijn maat en ik de combi in en naart bureau. (Ze proberen je goed bang te maken hoor :) ). eens we daar waren werden we in een kille kamer gezet, en ik was de eerste voor verslag af te leggen. ik mocht mijn verhaal gaan doen aan pascal (die flik). Heel eerlijk. Ja natuurlijk belt hij mijn moeder, mijn moeder komt aan en wist het wel. Pascal was al aant dreigen van een boete + een werkstraf, Maar dat vond ik een beetje overdreven. Hij vroeg aan mij hoeveel gram het was ik zei, 4gram ongeveer. Hij geloofde me niet dus hij wou het gaan wegen, Maar (eerlijk) De weegschaal was kapot bij de politie ><. dus hij geloofde me toch maar. ik moest een brief invullen, en Pascal vroeg aan mijn mama of ik in therapie moest, maar dat vond mn moeder niet nodig dus we konden al snel naar huis.

Nu.. 4 maanden later.
Nog niets van gehoord, van die jeugdrechter, werkstraf noch boete.
Mijn kameraad is wel nog moeten terug gaan, omdat die weli n therapie was gegaan maar hij heeft ook geen boete of werkstraf gekregen.

Zo zie je maar :grin:, ik heb toch besloten niet meer met de bus te gaan ^^
Klik om te vergroten...
Bus 20a? Hmm, dien pascal is toch wel nen bekenden in diepenbeek precies :tongueout:
Vraagke, kga al best lang met de 20a, maar die flikken hé hadden ze honden bij ofzo? En mogen die in je onderbroek tasten? Want dan wetek voor de volgende keer dat ik best m'n shit (ben imo meerderjarig, ma kheb geen zin om da af te geven, tenzij ze in ruil wat geld geven ^^) in m'n onderbroek steek ipv m'n zakken hé.

Kheb wel nog nooit controle gehad op de 20a :/
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#13
hi
B
BlackSunLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijna toen ik in school 15gram wiet opzak had en het in de klas nogal verdacht rook.Maar geen enkele leekracht vroeg iets.Soms vraga ik me af of ze daar nu helemaal dom zijn.Zelfs als zit je stoned in de klas en valt het zo hardt op zeggen ze niets.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze zijn niet dom, ze treden gewoon niet op zolang het binnen de perken blijft
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
gisteren nog door me moeder toen ik hard aan het kotsen van de dxm was haha :wave:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja toen ik ineens niks meer at door de speed. verplicht naar de dokter en die heeft mijn ouders na onderzoek geinformeerd.
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bail zei:
Ja toen ik ineens niks meer at door de speed. verplicht naar de dokter en die heeft mijn ouders na onderzoek geinformeerd.
Klik om te vergroten...
ik dacht dat artsen een geheimhoudingsplicht hadden...

toen ik 14 was kwam mn moeder dr achter dat ik xtc, speed en coke gebruikte. drinken, roken en blowen had ze wel ooit wel gewoon geaccepteert zonder moeilijk te doen maar ze kreeg toen door dat ik ook ander spul gebruikte. gewoon maar opgebiecht. inmiddels heeft ze zich er bij neergelegd maar dat ik dagelijks gebruik weet ze geloof ik niet. hoewel ik wel denk dat ze een vermoeden heeft... :sunglasses:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
in amerika verschilt ook per staat... Florida is bijvoorbeeld weer heel erg streng
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#20
dees zei:
Bail zei:
Ja toen ik ineens niks meer at door de speed. verplicht naar de dokter en die heeft mijn ouders na onderzoek geinformeerd.
Klik om te vergroten...
ik dacht dat artsen een geheimhoudingsplicht hadden...
Klik om te vergroten...

Als je ouders je naar de dokter sturen voor een test krijgen zij natuurlijk de uitslag te zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."