Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
122 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
Mr.jiho zei:
spacekonijn zei:
minn zei:
nee :grin:
heb k lekker geluk mee , zie er niet uit alsof ik wiet gebruik duss :grin:
Klik om te vergroten...
who are you talking to? :confused:
Klik om te vergroten...
kim/minn lijkt toch wel op elkaar je kan het minn niet kwalijk nemen :grin:
Klik om te vergroten...

maar bolletjes crack en wiet lijkt niet op elkaar :mrgreen:
Klik om te vergroten...

minn zegt nee op de hoofdvraag!

:P hehehe
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja lot begrijpt t!!

niemand in t persoonlijk bedoelt, gaf gewoon antwoord op de topic vraag ! :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
ja lot begrijpt t!!

niemand in t persoonlijk bedoelt, gaf gewoon antwoord op de topic vraag ! :grin:
Klik om te vergroten...

koppie koppie
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
Kim zei:
Ben een x aangehouden toen ik in t bezit was van een 2 tal bolletje Crack.

Maar ik hoefde niet mee omdat het voor eigen gebruik was.
Klik om te vergroten...

werd het wel afgepakt?
Klik om te vergroten...

Nee, had ik helemaal geluk mee
kreeg wel een waarschuwing
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ooit met de trein naar Zwitserland gegaan, en zo dom geweest een gram coke mee te nemen. Ik wist niet dat de grenscontrole ginds echt geen lachertje is, alle treinpassagiers werden gecontroleerd, ik werd gevraagd mijn rugzak af te geven. Op het moment dat die flikken voor mij stonden was ik trouwens zo geperplexeerd dat ik vergeten was dat ik die coke bijhad!
Ineens zag ik een hond lopen in het gangpad. Het moet een drughond geweest zijn. Toen herinnerde ik het me: 'ik heb coke bij', maar die hond liep gewoon door. Ook die flikken hebben niets gevonden.
Het is misschien vreemd, maar toen ik besefte dat ik coke bijhad, ging mijn hart niet sneller slaan of zo, ik vertrouwde er intuitief een beetje op dat ik gespaard zou blijven, en zo gebeurde het.
Toen ze weg waren, voelde ik me zeer opgelucht en dankbaar, dat begrijp je wel. Ik ben als de bliksem die coke gaan opmaken op het toilet dat zoiets me niet meer kon overkomen. Heb nog een fijne avond beleefd bij mijn aankomst.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Datura zei:
vorig jaar gepakt door de BOB toen we tijdens de middag op school gingen smoren , ze waren ons verdomme al een week aan het schaduwen =|
onze chauffeur had toen wel dikke pech -> rijden onder invloed met L (reed nog maar 2 maanden) en teveel volk bij (5 waaronder 1 minderjarige)0

en ben een maand geleden op de bus maastricht-hasselt gepakt met 2 gr speed op zak.. moet voorkomen in tongeren (eeeevil judge). Ben op de brief aan het wachten
Klik om te vergroten...
Welke bus is dat trouwens? Toch niet de 20A?
Ik ga daar morgen mee naartoe en tot nu toe nooit controles meegemaakt op die bus? Of gebeuren er vaak controles?

Tot nu toe nooit opgepakt geweest, alleen in het bos neit ver van ons school waar we normaal altijd smoren en normaal roken kwam er die vrijdag eens een undercover agent, maar we hadden allemaal niets bij en die ons controleren, maar we mochtten uiteindelijk terug naar school :)

Door mijn ma ben ik wel al 2x betrapt ofzo, maar sindsdien mag ik wel thuis smoren in't weekend :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
De grenzen van alle EU-lidstaten zin opengesteld. Zwitserland is, dacht ik, geen lid van de EU.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
undercover agent voor smoren? Sommigen hier zijn echt para :grin:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
gonzo zei:
Ik ben ooit met de trein naar Zwitserland gegaan, en zo dom geweest een gram coke mee te nemen. Ik wist niet dat de grenscontrole ginds echt geen lachertje is, alle treinpassagiers werden gecontroleerd, ik werd gevraagd mijn rugzak af te geven. Op het moment dat die flikken voor mij stonden was ik trouwens zo geperplexeerd dat ik vergeten was dat ik die coke bijhad!
Ineens zag ik een hond lopen in het gangpad. Het moet een drughond geweest zijn. Toen herinnerde ik het me: 'ik heb coke bij', maar die hond liep gewoon door. Ook die flikken hebben niets gevonden.
Het is misschien vreemd, maar toen ik besefte dat ik coke bijhad, ging mijn hart niet sneller slaan of zo, ik vertrouwde er intuitief een beetje op dat ik gespaard zou blijven, en zo gebeurde het.
Toen ze weg waren, voelde ik me zeer opgelucht en dankbaar, dat begrijp je wel. Ik ben als de bliksem die coke gaan opmaken op het toilet dat zoiets me niet meer kon overkomen. Heb nog een fijne avond beleefd bij mijn aankomst.
Klik om te vergroten...
Alle grenzen binnen Europa zijn opengesteld.. controle kan wel maar zal wel geen drugshond zijn geweest hoor.
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het was in oktober 2004. Toen was er in ieder geval nog strenge grenscontrole in Zwitserland.
En inderdaad, Zwitserland is geen lid van de Europese Unie.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
slipperman zei:
undercover agent voor smoren? Sommigen hier zijn echt para :grin:
Klik om te vergroten...
Lol, in belgie is dat wel zo hoor, dat er soms agenten zijn die als burger gekleed zijn en sommige mensen aanspreken van, heb je iets bij, want wij zijn van de flikken (bewijs laten zien blabla)
ma goed, het was wel leuk eigenlijk :tongueout:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
sorry voor het opkrikken van dit topic, maar moet het even vertellen.. gisteravond met mijn vriend en een goede vriend een gram coke gehaald. we wilden niet overdreven veel gebruiken, maar gewoon een paar lijntjes.. naja wij op een bankje aan het water gaan zitten, was mooi weer.. net het eerste lijntje gehad.. goede vriend van me had net zn tweede gehad en er lagen nog twee lijntjes klaar.. staat ineens de politie voor onze neus.. bleek dus dat we daar niet mochten 'hangen' en mijn vriend en die goede vriend hadden ook nog eens een flesje bier bij zich wat niet mocht.. mn vriend en ik hadden geen id bij ons, die politieagent heeft al onze gegevens genoteerd.. hij een heel pleidooi dat we blij mogen zijn dat we geen boete kregen omdat we drie overtredingen begingen, ziet hij ineens die twee lijntjes liggen.. en toen was het mis.. coke in beslag genomen, vriend en andere vriend gefouilleerd.. mochten uiteindelijk gewoon weg, maar die politie zegt dat die goede vriend van me de boete nog krijgt (hij had de coke op zak en stond nog bij de lijntjes) .. maar hij heeft helemaal geen boete uitgeschreven, is het nu uberhaupt wel rechtsgeldig?? anyweez, volgens mij zijn we er vrij goed afgekomen nog..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@safire, Das kut zeg! Maar had je niet de kans om t weg te blazen? Strtaks gebruiken ze t zelf :grin:


ff een voorbeeldje: op schiphol werd een vriendin van mij bij de doune na terugkomst uit turkije aan gecontroleerd. De nep kleding werd in beslag genomen maar ze heeft ze wel voor hun ogen flink beschadigd met dr vijl!! Moraal: IK nix--->hun zeker nix!
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik was een keer met een maatie aan het blowen in de auto , en ineens begon iemand tikken tegen de raam en zei politie enzo ik dacht eerste een vriend neemt ons in de maling maar toen de deur open ging stond een politieman met glimlachend, hee jongens zijn we hier hennep aan het benutten :grin: ik zeg gelijk ja hoezo is toch mijn auto en ik woon 100 meter verder hij begon ons id controleren en ons zakken fouilleerd
1 gram wiet gevonden en die heeft in beslag genomen(zeker voor eigen gebruik)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
kbne in Parijs eens gepakt maar ze hebben mijn weed niet gevonden.. khad nog een grammetje ofzo, maar ene vriend had nog 2x 1.5 bij en die hebben ze wel afgepakt, gelukkig had hij he bij en was nog geen 18.. anders 2 dagen gevangenis ofzo :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha vind je het gek dat ie moest lachen, hij dacht ' chill gratis wieries :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
@safire, Das kut zeg! Maar had je niet de kans om t weg te blazen? Strtaks gebruiken ze t zelf :grin:

nee ze stonden echt vlak bij ons en de coke lag achter ons, dus dat was best klote.. zonde van de coke ook :grin:
Klik om te vergroten...
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
een andere keer we waren naar belgie gegaan op snelweg we stopten om te gaan tanken en dachten we zo van waarom gaan we niet in belgie blowen :grin: auto op een heel erg donkere plek geparkeerd en twee jointjes opgestoken ineens wij zien lichten van een naderende auto en ja belgische politie ik zal nooit weten hoe ze ons daar konden vinden(het was echt een plek met overal bosjes) maar tot onze verbazing reed die politieauto rustig naast ons weg ze controleerden niet eens wat een nederlands auto vol met turken in die belgische bos deed echt geluk noem ik deze :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
politie hier is niet zo streng op cannabis hoor, als je het vergelijkt met frankrijk dan valt het enorm goed mee
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Helaas, wel. Inmiddels al drie keer op school, en twee keer door de blauwtjes. Laatsgenoemde was simpelweg; domheid. Naast het spoor bij het plaatselijke station een pitje draaien kan tegenwoordig ook al niet meer. Ach, weer een ervaring rijker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."