#1
Bedankt voor het antwoord. Ik ben alsnog bezig met voorraad inslaan. Ik moest helaas mijn DMXE en O-PCE weggooien want die "DMXE" was iets anders. Dat werkte als een upper, dat is niet wat DMXE doet. Ik bestel niet meer van deze vendor.
De Afdeling advisering van de Raad van State begrijpt de wens om nieuwe psychoactieve stoffen (NPS-en) sneller en eenvoudiger onder het bereik van de Opiumwet te brengen. Tegelijkertijd gaat het om een ingrijpende wijziging van de Opiumwet. Een dergelijke ingrijpende wijziging kan te rechtvaardigen zijn als aannemelijk is dat de wijziging effectief zal zijn en ook doelmatig is. De Afdeling wijst in dat verband erop dat een verbod op stofgroepen een doelmatige selectie vereist van de te verbieden stofgroepen. Ook dient de burger op passende wijze te worden voorgelicht over de stoffen die onder het verbod vallen. De toelichting motiveert niet hoe aan deze voorwaarden zal worden voldaan. Daarnaast maakt de Afdeling opmerkingen over de relevantie van eerdere conclusies van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) over een generiek verbod op NPS-en, de motivering van het voorstel in het licht van het EU-recht, de regeling voor het schrappen van een stofgroep van de lijst IA en het opnemen van een evaluatiebepaling. De Afdeling adviseert het voorstel en de toelichting aan te passen.
De monitoring door het Trimbos instituut zou daarvoor van betekenis kunnen zijn.
De Afdeling adviseert om het voorstel na vijf jaar te evalueren en hiertoe een evaluatiebepaling op te nemen.
Naar aanleiding van deze opmerking is een evaluatiebepaling opgenomen in het wetsvoorstel.
De Afdeling verwijst naar de bij dit advies behorende redactionele bijlage.
De Afdeling advisering van de Raad van State heeft een aantal opmerkingen bij het voorstel en adviseert daarmee rekening te houden voordat het voorstel bij de Tweede Kamer der Staten-Generaal wordt ingediend.

Opm.@LucidLucy zei de meeste batches zijn versneden, heb niet 1 keer een middel opgestuurd gekregen wat precies hetzelfde voelde als de batch daarvoor.
De meeste vendors beweren 98% zuiverheid te verkopen, wat niet altijd in werkelijkheid de waarheid is.Opm.
En deze ervaring had ik dus ook, soms bestelde ik meerdere zakjes tegelijk en zaten er al verschillen in werking tussen die zakjes...en dan nog durven beweren dat al hun stoffen 99% zuiver zijn ook nog eens op de koop toe!
Als dat zo zou zijn, dan zouden van alle vendors de effecten van hun materiaal hetzelfde moeten zijn en dat zijn ze dus domweg niet!
Dus is het altijd maar afwachten of je uit een goede batch je je materiaal krijgt.
Het verhaal van de zuiverheid verwijs ik naar het rijk der fabelen.
Ik hebnog nooit een euforischer moment gehad dan op dit spul. Totale acceptatie, totaal sereen, alleas was zoals het moest zijn en alles was zoals het moest gebeuren.
Heb afgelopen weekend ook weer volop genoten van dit goedje. 5 uur piek gehad, chille comedown. Zondag beetje moe (slecht geslapen), en vandaag weer op en top fit. Prachtig spul!!Ik hebnog nooit een euforischer moment gehad dan op dit spul. Totale acceptatie, totaal sereen, alleas was zoals het moest zijn en alles was zoals het moest gebeuren.
\\Dit is een gele sterke emotie en ik vind niet dat j e dit moet overdoen. Het is magischl. Goddelik en onbrijrvelijk.
Ik kan het niet. Ik ben te zwak. Ik verdien geen RC pasje. En ik moet er eigenlijk gewoon mee stoppen.
Maar weet dat je niet zwak bent Dirk. Dat slaat nergens op, dat is enkel wat je hoofd je nu probeert te vertellen. Je bent er eerlijk in en je hebt dit aan jezelf toe kunnen geven, daar is niets zwaks aan! ❤️
Damn.. geen 6apb meer dus. Maar even inslaan dan!
Ik ben ondertussen ook begonnen met elke zoveel weken een bestelling om een voorraad op te bouwen. Het zal nu niet lang meer duren dat het van de 1 op de andere dag verboden is ben ik bang..
Prachtig verwoord!EeeeehHelemaal gemist. Komedie. Lachen is fijn. Lachen is een cadeautje van de natuur.
Hoe vervelend ik het ook vind dat RC's misschien verboden worden, het is eigenlijk de juiste beslissing voor mij persoonlijk. Ik moet er niet aanzitten. Ik moet afblijven van de RC's. Rationeel gezien brengt het mij alleen maar ellende. Ik wil het niet, maar ratiioneel gedacht kan ik het niet handelen.
Niet tegen de mensen die er wel mee om kunnen gaan, maar ik kan dat eigenlijk niet. Dat hele ketamine avontuur van mij laatst, ik heb werkelijk gedacht "waar ben ik in godsnaam mee bezig? Wat ben ik aan het doen?" Ook al die bromazolam is volledig uit de hand gelopen. Ze zouden eigenlijk een soort keuring moeten verstrekken, dat wanneer je sterk genoeg bent dat je mag bestellen, maar als je dat niet bent krijg je geen pasje helaas pindakaas geen RC's voor jou.
Ik kan het niet. Ik ben te zwak. Ik verdien geen RC pasje. En ik moet er eigenlijk gewoon mee stoppen.
Als schadelijkheid echt een argument zou zijn dan was Alcohol al lang verboden geweest. Drugs zijn gewoon eng en Alcohol is gezellig. /sVooralsnog verwacht ik dat de RC markt voorlopig nog wel zal blijven bestaan, zolang wij degene zijn die er niet mee opvallen en niet door in het ziekenhuis belanden, dat zijn de graadmeters voor degene die hierover beslissen. Degene die over de jaren verboden zijn geworden zijn dan waarschijnlijk erg toxic en een reden om ze niet te willen gebruiken.
Toen was het nog niet gedestilleerd.Alcohol is maatschappelijk geaccepteerd.
Stamt uit de tijd dat men nog niets van schadelijk heid afwist.
Honing mede was een der eerste dranken geloof ik
Schadelijkheid van alcohol?
En nu weet men wel beter, maar geef het volk brood en spelen, nietwaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."