Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Ik hebnog nooit een euforischer moment gehad dan op dit spul. Totale acceptatie, totaal sereen, alleas was zoals het moest zijn en alles was zoals het moest gebeuren. \\Dit is een gele sterke emotie en ik vind niet dat j e dit moet overdoen. Het is magischl. Goddelik en onbrijrvelijk. Klik om te vergroten... Heb afgelopen weekend ook weer volop genoten van dit goedje. 5 uur piek gehad, chille comedown. Zondag beetje moe (slecht geslapen), en vandaag weer op en top fit. Prachtig spul!!"
"Waarbij het bij XTC vaak 30-45 minuten opkomt bij mij, is het bij 6-APB vaak rond 75-90 minuten. Het komt bij mij erg geleidelijk. Zicht begint beetje scherper te worden, ga meer praten, gek gevoel in m’n maag. Op dat moment weet ik; even naar de stage op een festival. Vanaf dat moment is het 🚀🚀"
"Hey allen, Na ervaringen met mdma en 6apb, wil ik deze zomer wellicht voor het eerst 3mmc gebruiken. Wanneer ik op festivals sta, en vraag wat mensen hebben gebruikt, zegt 2/3e de laatste jaren 3mmc. Ik heb al het een en ander ingelezen en het energieke + beetje euforie spreken mij heel erg aan. 6apb is en blijft een topper, maar soms mis ik net een beetje de energie om lekker te dansen, en houd ik er liever van om lekker rond te lopen op het festival. Nu lees ik veel op internet over een redelijk korte werkingsduur van 3mmc. Is het dan wel geschikt voor een festival? Met 6apb begin ik vaak rond 14;30, voel het om 15;30, neem 1x bij om 16;30 en dan voel ik mij tot +- 21:00 in een piek. Daarna nog wel nastimulatie maar geen ‘down’ gevoel. Ik ben benieuwd hoe jullie 3mmc ervaren en de werkingsduur. PS; ik (en mijn vriendin) willen dan capsules maken en slikken. Niet snuiven."
"XMR zei: Goede (er is een hoop bagger te koop op dit moment) 3-mmc is perfect voor de wat hardere feesten. Ik neem het altijd oraal in dosissen variërend tussen de 125 en 150mg. Deze neem ik dan meestal elk uur bij (ik raad dit niet aan, je consumeert zo best flinke doseringen op een dag). Het resultaat hiervan: extreme stimulatie waarbij alle remmen los zijn. De drang om te bewegen is heel sterk en je als je niet oppast sta je ook de oren van iedereen zn kop te lullen. Het gekke aan 3-mmc is voor mij dat het continu hetzelfde effect lijkt te geven wanneer je bijpakt, je blijft heel erg op hetzelfde level. Je kan continu op die piek blijven wat het bijpakken ook zo aantrekkelijk maakt. Ik stop meestal met bijpakken 2 uur voordat het feest voorbij is, dan val ik zo zonder problemen in slaap wanneer ik thuis kom. Klik om te vergroten... En hoe is de kater daarna? Nu zal ik niet zoveel nemen, aangezien ik het voor het eerst ga doen, maar elke ervaring van andere helpt mij weer een beetje! 💪 Ik lees ook veel dat mensen barstende koppijn hebben na of tijdens gebruik van 3mmc."
"Ben enthousiast geworden van de berichten hierboven. Ik heb direct de contacten in mijn telefoon een berichtje gestuurd, maar helaas hebben ze alle 3 geen 3mmc. Ze verkopen het wel als 3mmc, maar wanneer je doorvraagt geven ze aan dat het 2mmc is en niemand meer 3mmc verkoopt😂. Ik test sowieso altijd alles maar fijn dat ik van te voren al weet dat dit niet het juiste spul is haha."
"MR_CHIP zei: Wel handig dat ze eerlijk zijn Klik om te vergroten... Haha ja dat wel. De laatste zei zelfs; 3mmc is nergens meer te verkrijgen. Als jij dat hier in de omgeving kan vinden krijg jij van mij gratis ander spul 😂😂"
"Neo-Shulginist zei: Je kan beter geen uppers en empathogenen met elkaar combineren ivm verhoogd risico op hartklachten en neurotoxiciteit. Klik om te vergroten... Nee dat is ook waar. Voorheen wel eens speed en mdma gecombineerd. Was een beste aanslag ja.. iets kortwerkends zou mooi zijn zodat je het na elkaar gebruikt ipv tegelijk"
"Ola! Na een aantal festivals xtc te hebben gebruikt, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief die langer doorwerkt. 6APB. Nu keer of 4/5 gedaan, en het is prachtig spul. Toch mis ik hier een beetje het energieke wat ervoor zorgt dat ik lekker in het publiek wil staan om lekker te dansen. Nu ben ik 4FMA tegen gekomen. Een serotonine slurper met een iets meer amfetamine kant als ik internet moet geloven. Dat spreekt mij wel aan. Online op Reddit best wat positieve reviews, maar ook wat negatieve. Heeft iemand hier ervaring met 4FMA op een feest? Zoja, hoelang werkt het? En kan je het eventueel bijnemen? Bij xtc deed ik altijd 140mg en dan na 2 uur 70mg (de helft)."
"AndrewTate zei: Update: deel van het bedrag terug gekregen van de vendor. Gelijk extra besteld, komt vandaag binnen en gaan we even wegen. Ook netjes een lab rapport gekregen na dat ik er naar vroeg. Is dat iets wat ik hier openbaar mag delen? Naam vendor staat er niet in. Klik om te vergroten... Hoe beviel de 6apb op dominator?"
"Damn.. geen 6apb meer dus. Maar even inslaan dan!"