Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
138 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
UndercoverNL zei:
Afgelopen weekend wat van de Red Bulls weg gewerkt op FYM, en voor aankomend weekend en met Pasen weer op FYM staan de roze Maserati op de planning, bekende pil met soms ook speed, dus die gaat ook eerst nog even naar de testbank.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk geen gezonde dosering en een week later weer. Let je wat op met MDMA gebruik.
U
Unknown99Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Waarschijnlijk geen gezonde dosering en een week later weer. Let je wat op met MDMA gebruik.
Klik om te vergroten...
heb daar inderdaad een andere post over gemaakt, probeer de dosering wel altijd rond de 1.5 te houden, maar ben wel opzoek naar een alternatief ja, want om de 2 / 3 weken is zeker niet ideaal
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG_0259.jpeg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Dat komt doordat de synthese van MDMA vaak met sassafras olie gemaakt wordt, en dat ruikt lichtelijk naar anijs.
Klik om te vergroten...
Inmiddels wordt MDMA bijna altijd via een andere weg gemaakt. De typische anijs lucht is daardoor verdwenen. Sommige mensen beweren dat de kwaliteit daarmee ook achteruit is gegaan. Bekijk maar eens dit monster topic op Bluelight:
https://www.bluelight.org/community/threads/what-is-wrong-with-the-mdma-available-today.791073/
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebbenze? zei:
Een lik pep is smeriger (en zinloos)
Klik om te vergroten...
Dat smaakt vaak naar methanol, als het slechte kwaliteit is. Goede kwaliteit vind ik veel minder erg, maar nog steeds erg smerig.

Wat ook vrij misselijkmakend is is 3-fea en alle phenmetrazines. Oh en methylaminorex is ook niet te kanen.

Ik vind zelf paddoโ€™s en truffels itt meeste mensen enorm meevallen en eet het gewoon kant en klaar.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
IMG_6141.jpeg
Heerlijke waren deze, helaas bijna op.
Maar je kon er heerlijk een avondje op doorhalen.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.

Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.

Bizar haha
Klik om te vergroten...
Ik vind ze niet echt goor, ook niet super lekker, maar meer een beetje zoals het lekker is om in een citroen te bijten en dan je mond te voelen samentrekken van het zure, datzelfde heb ik met m ook
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Squid Game 2 batches
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Niets is goorder dan mdma
Klik om te vergroten...
Jawel, komkommer! ๐Ÿคฎ
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjYella zei:
GHB is het smerigste wat er bestaat...
Klik om te vergroten...
Nooit gehad, op een af andere manier trekt het me ook niet zo eigenlijk ik hou van stimulanten, truffels vind ik erg leuk en en mdma ben ik gek op, maar dat is allemaal niet echt vergelijkbaar volgens mij, ik weet dus ook niet of ik iets mis, maar ik kan wel zeggen dat ik het waarschijnlijk lekkerder vind als komkommer
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebbenze? zei:
Een komkommer uit de tuin al geproefd? Komkommers in de winkel zijn namelijk vrijwel smaakloos. Kan je bijna niet vies vinden imo
Klik om te vergroten...
Zeker, ook die vind ik smerig, verder eet ik echt alles, maar als iets tegen een plakje komkommer aangelegen heeft hoef ik het al niet meer, echt niet te doen.
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#12
1712780753096.png
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat nieuws aangeschaft maar ze moeten nog naar de test straat.Blauw zou 170 zijn en Papel 90
.CU - 1.jpgCU - 2.jpgCU - 3.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelato43 zei:
Bekijk bijlage 58980het blijft me altijd verbazen hoe klein 2cb pillen zijn. Als ik tijd heb ga ik er dinsdag 1 laten testen. Dealer zegt 22mg. Ik laat de uitslag weten als ik ga.
Klik om te vergroten...

Deze worden hier ook geadverteerd als 22 maar tegenwoordig in de werkelijkheid is dat meestal een pak lager.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Deze worden hier ook geadverteerd als 22 maar tegenwoordig in de werkelijkheid is dat meestal een pak lager.
Klik om te vergroten...
Het ding is, qua stof wil ik m best vertrouwen maar wat jij zegt, meestal zit er in 2cb pillen minder in dan gezegt. De laatste 2cb pillen van hem (green money bags) beweerde hij dat daar 20mg in zat maar na 1 en een kwart had ik bijna geen trip met visuals, wel ziek veel hoofdpijn toen het uitwerkte.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gouden memories aan die grijze en gouden Philip Pleins. 8 jaar terug waren dat stevige klappers waar een halfje dik genoeg van was.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelato43 zei:
Bekijk bijlage 58980het blijft me altijd verbazen hoe klein 2cb pillen zijn. Als ik tijd heb ga ik er dinsdag 1 laten testen. Dealer zegt 22mg. Ik laat de uitslag weten als ik ga.
Klik om te vergroten...
Ik heb net pas gebeld voor de uitslag.

5 mg per pil....
Ik sla de volgende keer over bij deze dealer denk ik๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Met dit mooie weer constant mooie strak verpakte billen op straat, pfff spring time is good

Edit: oeps verkeerde topic
Klik om te vergroten...

I feel you man, i feel youโ€ฆ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‹
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
IMG-20230813-WA0001.jpeg
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sterk spul
WhatsApp Image 2024-09-02 at 13.42.43_68d7eba6.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."