Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw PlΓΈp zei: Voor je eigenwijsheid en je opgeblazen gevoel van eigenwaarde. Klik om te vergroten... Kenmerken van mania. Mijn partner heeft bipolair, OP's gedrag is heel herkenbaar."
"5-ReMI-DMT zei: Helemaal geen emotionele dip ervaren tot nu toe! Maar zoals ik zei, die heb ik van MDMA ook nooit. Ik ben immuun voor bad vibes π Klik om te vergroten... zo ben ik π Ik hou van mdma π"
"Voor festivals/raves werkt 6-APB voor mij veel beter. Stabieler, energieker en langduriger. Voor sologebruik, met een partner of een kleine vriendengroep: MDMA/XTC. Het is gezelliger, warmer, zachter. Wel vind ik de kater van MDMA vervelender dan die van 6-APB, voor mij althans, mentaal en fysiek. Maar ik heb MDMA jarenlang serieus misbruikt, dusβ¦"
"mijn kleine voorraad π allemaal al geprobeerd, uitstekende kwaliteit. Zijn allemaal MDMA behalve die kleine mercedez-logo, die 2CB is. Prettige feesten!!"
"- Clonazolam. Ik heb eens tijdens een black-out twee naaktfoto's van me op Snapchat geplaatst. Volgende dag In de ochtend een bericht van mijn tiener zoon gekregen: "WTF HEB JIJ OP SNAPCHAT GEZET???" π³ - HeroΓ―ne. Omdat dat zeker heeeerlijke spul is."
"1. Climbatize - The Prodigy. Duh! π 2. Jealousy - Farrago, Amelie Lens 3. Opus - Eric Prydz Maar dat wist jij al @Snuffelaar πππ"
"Voor me max 1 nacht doorhalen. Redenen: 1. ik heb kinderen thuis, ik moet in de dag goed fysiek en mentaal toestand zijn; 2. ik heb een fysiek en mentaal veeleisende job, ik kan wel op vrijdagavond en/of op zaterdagavond doorhalen maar nooit op zondagavond. 3. ik heb vaak last van migraine en dit wordt erger als ik niet genoeg slaap."
"Al seks gehad op die geweldige lidje?"
"Harry In De Warrie zei: Bekijk bijlage 32712 ze noemen me ook wel Johan Derksen Klik om te vergroten... Kurt Cobain is that you?? ππΈπ€πΌ"
"dupont zei: Gooi dus maar lekker weg. Klik om te vergroten... Beste advies ooit. Echt."