Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
134 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
Klik om te vergroten...
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
Klik om te vergroten...
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Klik om te vergroten...

Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jesse Pinkvrouw zei:
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
Klik om te vergroten...

ja, het kwartje is gevallen? 😅
sorry, kon het niet laten. 🤭
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
okay, ik heb een vraag aan jullie pillenfans:
khad een beetje een verschil van mening in het xtc smaakjes draadje.. https://drugsforum.nl/threads/xtc-met-smaakjes.68629/#post-1445955
ik vind dat je mdma kan herkennen aan de anijs smaak..
en vind het persoonlijk ook niet zo vies om een tablet door te bijten.
wss vanwege de associatie van aanstaand genot, wie weet.
de meesten in die thread vonden het vies..maar herkende ook die anijs smaak niet.
m'n vrienden kennen het wel en ik heb stukjes gevonden online van mensen die die anijs geur en smaak ook herkennen.
bijv. comment op 17:04 https://partyflock.nl/topic/588444:Salmiakkies

maar wat vinden jullie?

oh, en Salmie's hadden ook echt een beetje die salmiak smaak.. daar heeft sommige mdma ook wel wat van weg.


Duifjes:
1607965668421.png
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#7
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
StimsalaBanne zei:
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
Klik om te vergroten...

hoiii.. voor de duidelijkheid
met de inhoud bedoel je het aantal milligram mdma?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja :) Om dezelfde reden waarom sites als pillreports gevaarlijk kunnen zijn zegmaar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. er staat 240mg op.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
minder ( mag geen getallen noemen ) MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...
Gympie zei:
Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
Klik om te vergroten...

yes!.. in deze posts zie je juist dat ik die misverstanden probeer te ontzenuwen.
kprobeer er echt consciëntieus mee om te gaan.

maar: check! 👍

​

G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikbeneenfiets zei:
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?
Klik om te vergroten...

deze?

nice! 🤩
klinkt bekend.. goeie shit!
wervelen van muziek zien mss niet persé
maar wel alles als een wervel om me heen..
je kan van mdma ook aardig hallucineren.
en soms stoppen ze er ook nog een ander stofje bij.

1607970733912.png
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
deze?

nice! 🤩
klinkt bekend.. goeie shit!
wervelen van muziek zien mss niet persé
maar wel alles als een wervel om me heen..
je kan van mdma ook aardig hallucineren.
soms stoppen ze er ook nog een ander stofje bij.

Bekijk bijlage 13127
Klik om te vergroten...
Jaa dat vraag ik me dus echt af, of er wat anders in zat. Zou wel bekender willen raken met dat andere stofje dan xD. WAarschijnlijk worden ze al lang niet meer gemaakt, ik heb al 8 jaar niet gebruikt. Ik vraag me af hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n lab opgerold word
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikbeneenfiets zei:
Jaa dat vraag ik me dus echt af, of er wat anders in zat. Zou wel bekender willen raken met dat andere stofje dan xD. WAarschijnlijk worden ze al lang niet meer gemaakt, ik heb al 8 jaar niet gebruikt. Ik vraag me af hoe lang het gemiddeld duurt voordat zo'n lab opgerold word
Klik om te vergroten...

er worden ook al vanaf 1995 telkens grondstoffen verboden.
daardoor moeten ze steeds de stoffen uit andere dingen synthetiseren.. met verschillend gradaties van succes.
dus zoals je eind jaren 80, begin/ midden jaren 90 je tabletjes kreeg, krijg je ze nooit ( zelden mss) meer.
er worden stoffen uit bepaalde plantjes gesynthetiseerd en ze vinden telkens andere manieren om bepaalde ingrediënten te vervangen.
de pillen waren vroeger ook lichter.. en dat was okay want de kwaliteit was zo puur.
over de jaren had je natuurlijk allerlei periodes waarin er schaarste was van bepaalde grondstoffen.
ik heb dus ook pilletjes geslikt me de gekste andere vermakelijke, maar soms wel spannende effecten.
dat was juist een hele poos interessant.. wat krijg ik deze week? ! 😅
in de loop der jaren is de hele mdma/ pillen industrie in NL ontploft en geprofessionaliseerd.
op het darkweb zijn gewoon hele receptenboeken voorhanden en gaat er allerlei informatie rond
om die tabletten zo goed mogelijk te krijgen.
sinds dat jij dat pilletje geslikt hebt zijn er miljoenen en mss miljarden andere gedrukt in wisselende samenstelling
dus daar kom je nooit meer achter helaas.
kheb soms nog wel eens nostalgie naar een bepaald pilletje met een bepaalde werking en de ervaring die nacht. 🤩
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 13104
Klik om te vergroten...
Nice press!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
John Trap zei:
Nice press!
Klik om te vergroten...
Zijn echt Nice. Breken alleen lastig :)

Ik koop zelf het liefste van deze producent. Hun andere pillen zijn ook echt nice
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#16
Screenshot_20201214-213049.jpg
Grijze Thunderdome's. Staan ook aardig hoog op mijn lijstje😍
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Zijn echt Nice. Breken alleen lastig :)

Ik koop zelf het liefste van deze producent. Hun andere pillen zijn ook echt nice
Klik om te vergroten...

Hun pillen zijn wel altijd staalhaard gedrukt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Hun pillen zijn wel altijd staalhaard gedrukt.
Klik om te vergroten...
Haha klopt. Ik hou er wel van.
S
Smoke_it&Snife_itLid
01-01-2024, 00:00
#19
20240908_004052.jpg
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oe! Tweekleurige uiltjes had ik ook! Maar dan in andere kleuren… daar ging ik goed op 🤩

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."