#1
mooie pilletjes zouw ze zelfs wille verzamele terwijl ik geen xtc gebruik
Sinner Cerberus 300mgMisschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad hebKan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.Benieuwd waarom zoveel pillen dan een breuklijn hebben.
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.
Ik dacht eerst "wtf staat daar nu 800mg"Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit![]()
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinneringAls je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."