Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
t
tracher999Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mooie pilletjes zouw ze zelfs wille verzamele terwijl ik geen xtc gebruik
M
Micheal123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb afgelopen week wat pillen gehaald en het zijn de beruchte roze maserati’s 300mg van redalert. Deze melding was van december afgelopen jaar.
Ben toch benieuwd of mensen ervaringen hebben met deze pillen?
Heb ze nog niet getest maar ga ik binnekort doen.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat gaat je alleen maar schijnveiligheid opleveren. Bovendien is speculeren niet toegestaan. Gewoon inderdaad lekker laten testen en geduldig wachten op de uitslag :)
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb:sleepy: Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
20230516_215648.jpg20230516_215734.jpg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pipo982 zei:
Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb:sleepy: Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Klik om te vergroten...
Sinner Cerberus 300mg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Benieuwd waarom zoveel pillen dan een breuklijn hebben.
Klik om te vergroten...
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
26032640-D607-46C9-A849-1B450AB27335.jpeg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.
Klik om te vergroten...

Dan doe je haar toch een sneeuwwit poedertje cadeau?
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Bekijk bijlage 53705
Klik om te vergroten...
Ztefan zei:
Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit :grin:
Klik om te vergroten...
Ik dacht eerst "wtf staat daar nu 800mg"
Had een huge motherfucking pil moeten zijn dan haha
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MarcieMarc zei:
Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Klik om te vergroten...
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#11
pinda92 zei:
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Klik om te vergroten...
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ei-Salade zei:
Die druk technieken zijn wel interessant. Helaas gebruik ik deze groepen nooit dus koop nooit zo'n mooi pilletje. Misschien een spaar hobby van maken want er zitten wel een paar bij waarvan ik denk : lijkt me leuk om te hebben
Klik om te vergroten...

Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
84372906_2403291679.jpg
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Klik om te vergroten...

Ja he.
Heb een tamelijk deel van die foto zelf in handen gehad en meestal kwam die gedachte er bij kijken.
Die minions bijvoorbeeld konden zo meegaan als smaaktabletjes 😅.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenzekezine? zei:
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Klik om te vergroten...

Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hebbenzekezine? zei:
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
Klik om te vergroten...

De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#19
sassefras ruikt van zichzelf al heel erg naar anijs. er zijn er nog wel een paar die sassefras om kunnen zetten. Maar tegenwoordig werkt eigenlijk iedereen met p-poeder als grondstof
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#20
er zit wel nog een groot verschil in zuiverheid of men op de warme manier (met een ketel) heeft afgedraaid of op de koude manier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...323334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."