Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Bekijk bijlage 53705 Klik om te vergroten... Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit"
"Wollukker zei: Wat een knoepert zeg. Zie die maar eens netjes doormidden te breken. Klik om te vergroten... JohnGalt zei: Die mag je wel per kwartje doseren! Klik om te vergroten... Nooit geweten dat je pillen kon breken. Als het de bedoeling is om ze te breken dan hadden ze ze wel de helft kleiner gemaakt..."