Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KoningToto zei: Note to self: volgende keer luisteren naar de gouden regel Mindless x1.5 Het is dat ik thuis ben, maar voor op een festival zou ik dit als te hard gaan beschouwen. Klik om te vergroten... Zit je op 200mg dan nu? Enjoy the flight."
"achteruitkoprol123 zei: Ik heb dit ook in het forum ketamine hetzelfde bericht gepost, maar aangezien het ook om xtc gaat dacht ik dat het ook wel handig is om het hierin te posten! ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt. dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden) Klik om te vergroten... Ik lees veel goede dingen over 2-cb in je MDMA comedown. Geen ervaring mee nog maar zeker interessant om eens op de zoeken. Even zoeken op nexus flip."
"Ik vraag het ook weleens maar als ik dan alleen nog gegorgel hoor dan laat ik haar nog even met rust."
"KoningToto zei: Yes, 3,5 uur geleden genomen. Het eerste uur merkte ik letterlijk niets. Toen kwam ie opeens heel heftig, met kotsen en alles er bij. Vrijwel identiek aan het gevoel van te hard gaan met x. Gelukkig duurde dat niet zo heel lang. En sindsdien in een heerlijke steady flow. Klik om te vergroten... Heerlijk man. Ik ga in juni op een festival 180 proberen. Heb er nu al zin in! Hoewel ik me besef dat de ene keer de andere niet hoeft te zijn. Had afgelipen weekend dat ik op x volledig van de kaart was terwijl ik een paar maanden eerder op dezelfde dosis goed maar een stuk minder hard ging."
"dutchiedutch zei: @DjYella Ja nou moet ik ook zeggen dat deze gast me wel een mannetje was hoor. Vrij bijdehand omdat hij dus de consults doet terwijl ik zei, stuur m maar gewoon op en desnoods als het te druk is wordt hij dus niet getest dat heb ik er voor over. Toch bleef hij volhouden met die database terwijl dat is helemaal niet accuraat. Ja dat zijn pillen die 100% overeenkomen met gewicht, afmetingen en hoe recent ze in korte tijd zijn gebracht. Maar het feit dat er al zo'n spreiding is zegt niet hoe sterk deze pillen zelf zijn. Klik om te vergroten... Ik zou eerder de batch niet vertrouwen dan de database. Heb hier nog een aantal liggen, niet getest door drukte maar wel op basis van database beoordeeld. Spreiding 130-150. Vind ik acceptabel. Bij hogere spreiding gaan ze weg en zie ik dat als verloren centen maar geen risico. Je kunt niet altijd 6 gooien he."
"RhythmoftheNight zei: Werkt dit ook goed met 6APB denk, anders ga ik dit vanmiddag op een festival ff testen Klik om te vergroten... Als ik iemand aan een denkbeeldige statafel zie met een bak koffie dan spreek ik je even aan😉"
"Dag mede forumers. Bijzondere ervaring... Gisteren weer eens een dagje Thuishaven gedaan met wat vrienden. Had wat geteste XTC pillen mee (130mg) en ben gestart met 3/4 pil. Ik ben bekend met XTC/MDMA gebruik. Duurde aardig lang voordat die dosis een beetje de boodschap bracht maar goed, ik had geen haast. Mijn maatje zat ondertussen al in zijn spaceship. Ik besloot 2 uur na de eerste dosis aan te vullen met een halve, daarna ging het rap.... Ook deze "klapte" er niet echt in maar kwam toch vrij snel op, en hoe....! Ik heb een aantal momenten gehad waarin ik tuinhekjes tussen het publiek heb zien staan en ervan overtuigd was dat ik een rietje in mijn flesje water had (dat was dus niet zo en de hekjes waren er ook niet). Daarnaast heb ik een paar momenten gehad dat ik echt een beetje naast mezelf stond. Mijn maatje sprak tegen mij, ik wist dat hij het tegen mij had maar alles voelde alsof hij het tegen een ander had. Mijn gezelschap had door dat ik loeihard ging en gaven me een vertrouwd gevoel. Het was (misschien mede daardoor) niet angstig maar wel bizar. Beetje hallucineren wist ik van dat dat kon alleen had dat zelf nog niet ervaren,nu wel. Maar dat naast jezelf staan is wel echt bizar. Iemand soortgelijke ervaringen gehad?"
"KoningToto zei: Ja ik denk dat 150-175 beter is voor me. Weer wat geleerd. Klik om te vergroten... Maar over het algemeen een goede ervaring eruit gehaald? Had je nog visuals?"
"Had iemand al "Testen" gezegd?"
"Door zei: Ik heb in januari iemand ontmoet die MDMA begeleide journeys aanbiedt. Ik ben zelf IFS therapeut en afgelopen weekend fijn met haar gezeten. We hebben elkaar in januari ontmoet, echt bijzonder die intentionele, diepe connectie. Over ruim een week mag ik met haar begeleiding aan de MDMA, heeft iemand dit wel eens gedaan? Benieuwd naar ervaringen. In februari was ik met een (andere) vriendin op vakantie en zij had stiekem wat pilletjes meegenomen. Ben nu 42 en het was de eerste keer dat ik ooit XTC gebruikte , misschien gelukkig ook maar, als ik het eerder in mijn proces gebruikt had, had ik er best wel es verslaafd aan kunnen raken, t voelde zo goed! We hebben samen gedanst in de woonkamer en gespeeld, ze ging me voorlezen, zo'n mooie connectie en het werkte diep in op bepaalde attachment systemen (heb hier best wat littekens zitten, disorganised was het vaak) - weet dus wel beetje wat om te verwachten. Klik om te vergroten... Voorlezen? Wauw! Ik kan mijn telefoon net zo goed weggooien als ik aan de MDMA zit, ik zie echt een drol van wat er allemaal op dat scherm gebeurt, is een grote mistbank. Maar mooi dat je eerste ervaring zo was. Bij gereguleerd gebruik zal dat waarschijnlijk ook zo blijven. MDMA is lichamelijk niet verslavend velukkig, hooguit mentaal."