Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
DonkeyGonz zei:
Bekijk bijlage 64037Bekijk bijlage 64038
Klik om te vergroten...
Ow deze zie ik nu net sorry 🤭 @DonkeyGonz info hierover, zaterdag met een "klein" feestje dus ja šŸ˜…
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#2
UptempoIsTheTempo zei:
PostNL pillen. Enige snacks die ik gehad heb die meerdere kleuren per pil had, valt ook wel meteen opBekijk bijlage 61526Bekijk bijlage 61525Bekijk bijlage 61527
Klik om te vergroten...
Ideaal voor de postbode!
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shivaz54 zei:
Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn šŸ˜‰.

Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?

Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.

Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...

Grtz
Klik om te vergroten...
Niemand die deze heeft ervaren en info zou hebben voor mij?
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shivaz54 zei:
Niemand die deze heeft ervaren en info zou hebben voor mij?
Klik om te vergroten...
Garantie tot de deur, maar: Ja, ik! Weet niet hoeveel mdma erin zit maar ze bevielen mij uitstekend. Mijn indruk was dat ze aan de sterkere kant zijn. Ik voelde geen effecten die me deden vermoeden dat er ook andere werkzame stoffen in zitten.
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
debkb zei:
Garantie tot de deur, maar: Ja, ik! Weet niet hoeveel mdma erin zit maar ze bevielen mij uitstekend. Mijn indruk was dat ze aan de sterkere kant zijn. Ik voelde geen effecten die me deden vermoeden dat er ook andere werkzame stoffen in zitten.
Klik om te vergroten...

Thx, op de achterzijde staat 'panama 2.0' gedrukt. Ik weet zonder testen dat dit gissen is en hier niet toegelaten, wat ik ook begrijp šŸ˜‰. Zal deze op gemak innemen ik zal er nog een rapport over neerpennen 😊. Vind geen info omtrent deze soort, vandaar mijn vraag šŸ˜„
k
kipzonderkopzoektkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shivaz54 zei:
Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn šŸ˜‰.

Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?

Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.

Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...

Grtz
Klik om te vergroten...

Er gaan momenteel een paar drukken van deze "Panamatjes" rond. Ik had vorig jaar een batch die waren paars/groen, die waren ongeveer 135mg per stuk en waren ontzettend goed en heerlijk om te gebruiken. Ik heb ook een batch gehad welke blauw/bruin waren, en daar zat naast MDMA ook andere stoffen in zoals PMMA. Ik zou je dus willen aanraden om deze niet te gebruiken en eerst te laten testen (wat je sowieso altijd moet doen), want een pil met PMMA wil je niet nemen.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb op dit moment nog wat pillen met scream masker (voorkant)
Staat op Scream NL (achterkant)
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
kipzonderkopzoektkop zei:
Er gaan momenteel een paar drukken van deze "Panamatjes" rond. Ik had vorig jaar een batch die waren paars/groen, die waren ongeveer 135mg per stuk en waren ontzettend goed en heerlijk om te gebruiken. Ik heb ook een batch gehad welke blauw/bruin waren, en daar zat naast MDMA ook andere stoffen in zoals PMMA. Ik zou je dus willen aanraden om deze niet te gebruiken en eerst te laten testen (wat je sowieso altijd moet doen), want een pil met PMMA wil je niet nemen.
Klik om te vergroten...

Ik heb deze (anderhalve, ik kan wel tegen een stootje haha) ingenomen en vond ze toppie! Zoals ik al zei onmogelijk om ze te laten testen. (jammer wel, anders doe ik dit zeker en vast).

Dus ingenomen op een feestje en was gaan als een trein šŸ˜›. Zeker in het naar buiten gaan (rnd 8u) kwamen ze keihard binnen maar nog alles onder controle. Heb me op de terugweg met de trein loos gebeld (geluld) naar kennisen 🤣.

Was enkele jaren geleden dat ik nog eens xtc tot me heb genomen en ben wel eventjes terug zoet nu šŸ˜†.

Denk wel niet dat je van deze pillen die ik had er een stuk of 5 van moet nemen, ik lees hier vaak verhalen van buitengewone proporties al dan niet geteste, maar deze zijn zeker af te raden voor veelvuldig gebruik!

Ps: zoals meestal komt de dag na dat ze zijn uitgewerkt wel even binnen. Ik heb me gewoon met vanalles bezig gehouden en viel uiteindelijk best mee!

Cheeerzzzz šŸ™ƒ
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Screenshot_20200714-221408.jpg
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Groene facebookjes.
All-time favorite!!!
*Knip mg dacht ik.

Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe...

IMG_20201213_204456.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grijze doodskopjes waren gruwelijk zwaar hier altijd
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De topicnaam zegt het al.
Ben zelf gek op de afbeeldingen, namen en kleurtjes van xtc tabletten
Dus eigen foto's, leuke plaatjes en anekdotes etc. welkom.
​

1607870805971.png
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...

cool dat er op staat hoeveel mg ze zijn šŸ™‚
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Op dit moment niet veel heb een vriend die nog een hele map vol oude klassiekers uit de jaren negentig ik ga eens vragen om wat mooie plaatjes te schieten.

894FD234-B176-4601-937C-9FB858E2A8FD.jpeg1E639961-A8E3-44B4-B6CD-1855427EFC85.jpeg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Screenshot_20201213-155817__01.jpg
Een van de betere die ik gehad heb! Heinekens.
Ook eentje die ik veel misbruikt heb....(3-4 gingen er wel in op een avond)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Calliweed2.0 zei:
Op dit moment niet veel heb een vriend die nog een hele map vol oude klassiekers uit de jaren negentig ik ga eens vragen om wat mooie plaatjes te schieten.

Bekijk bijlage 13025Bekijk bijlage 13026
Klik om te vergroten...

mooie foto met die achtergrond ook! 🤩
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Grijze doodskopjes waren gruwelijk zwaar hier altijd
Klik om te vergroten...
Yez idd.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#18
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...
Mijn favorieten!!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#19
Screenshot_20201213-164448__01.jpg
De enige echte corona pil
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13023
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
Klik om te vergroten...

die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. 240mg.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
140,2 mg MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."