Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deze kado gekregen en zien er leuk uit en nog niet uit geprobeerd
Zouden zijn getest op 70mg.

Canon - 1.jpg
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#2
DHL | Fast Delivery (approx 280mg)

xtv.jpgx.jpg
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ronde grijze New York Yankees. Net laten testen, 130mg. Geen andere troep hierin. 20230413_132411.jpg
t
tor2510Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog niet getest. Ben benieuwd.
t
tracher999Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mooie pilletjes zouw ze zelfs wille verzamele terwijl ik geen xtc gebruik
M
Micheal123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb afgelopen week wat pillen gehaald en het zijn de beruchte roze maserati’s 300mg van redalert. Deze melding was van december afgelopen jaar.
Ben toch benieuwd of mensen ervaringen hebben met deze pillen?
Heb ze nog niet getest maar ga ik binnekort doen.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat gaat je alleen maar schijnveiligheid opleveren. Bovendien is speculeren niet toegestaan. Gewoon inderdaad lekker laten testen en geduldig wachten op de uitslag :)
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb:sleepy: Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
20230516_215648.jpg20230516_215734.jpg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pipo982 zei:
Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb:sleepy: Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Klik om te vergroten...
Sinner Cerberus 300mg
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Sinner Cerberus 300mg
Klik om te vergroten...
Ha, ja dat zijn ze inderdaad. Ga hem volgende maand proberen, ben heel benieuwd
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel plezier 🥳
P
PheonixZKLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand ooit deze XTC pillen gezien? Ik heb het internet afgezocht maar kan er niks over vinden. Zelfs de geen enkele druk in een andere kleur.

Hij is licht blauw van kleur en stevig van binding (dus niet zo poreus en kwetsbaar). De bovenzijde is moeilijk te herkennen. Het lijkt een soort haai/vis het stekels en wat vinnen, in cartoon-stijl (dit is volledig eigen interpretatie :grin:). De achterzijde heeft een horizontale breeklijn. Boven de breeklijn staat een onleesbaar woord. Onder de breeklijn staat 250 mg. Natuurlijk weet ik ook dat dit totaal niet te associëren is met eventuele werkbare stof wat hierin zou zitten.

Ik wilde ze laten testen, maar helaas is dit te kortdag. Ook omdat ik het een bijzonder pil vond en ik er zelf ook NIKS over kon vinden, heb ik besloten deze pil niet te doen op dit feestje. Ook al andere geregeld die een paar vrienden dit weekend al zelf hebben getest. Dat viel allemaal top.

Toch ben ik zelf wel benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over deze pil. Verwacht niet dat er MDMA in zit. Alle expertise en tips zijn welkom!

alvast velen dank aan jullie allen. Greetings Hardkoreaan
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die druk technieken zijn wel interessant. Helaas gebruik ik deze groepen nooit dus koop nooit zo'n mooi pilletje. Misschien een spaar hobby van maken want er zitten wel een paar bij waarvan ik denk : lijkt me leuk om te hebben
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MarcieMarc zei:
Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Klik om te vergroten...
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
pinda92 zei:
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Klik om te vergroten...
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ei-Salade zei:
Die druk technieken zijn wel interessant. Helaas gebruik ik deze groepen nooit dus koop nooit zo'n mooi pilletje. Misschien een spaar hobby van maken want er zitten wel een paar bij waarvan ik denk : lijkt me leuk om te hebben
Klik om te vergroten...

Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
84372906_2403291679.jpg
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Klik om te vergroten...

Ja he.
Heb een tamelijk deel van die foto zelf in handen gehad en meestal kwam die gedachte er bij kijken.
Die minions bijvoorbeeld konden zo meegaan als smaaktabletjes 😅.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebbenzekezine? zei:
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Klik om te vergroten...

Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."