Sinner Cerberus 300mgMisschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad hebKan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Ha, ja dat zijn ze inderdaad. Ga hem volgende maand proberen, ben heel benieuwdSinner Cerberus 300mg
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinneringAls je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."