Die grijze is dat zon "redbull"..??
Volgens mij had je die ook in het roze.
Ken je ze, gympie!? Superpillen, toch ?Groene facebookjes.
All-time favorite!!!
*Knip mg dacht ik.
Vind ze niet meer. Heb er nog 3. Kom ik wel 3 jaar mee toe...
Bekijk bijlage 13060
Ken je ze, gympie!? Superpillen, toch ?
Moet ik dit rapporteren! π±π€£nee, die ken ik ( nog ) niet! π
kheb wel een speciale band met groene pillen..
kzal morgen een foto maken van m'n groene bommetjes.. en rode..
vroeger zelf donkergroene..( kroontjes?..bizar dat ik die juist vergeten ben π€ ) tabletten verkocht.
Moet ik dit rapporteren! π±π€£
Bekijk bijlage 13064
Batterijen waren me favorietjes. Je had ze ook nog in een ander kleur, oranje dacht ik maar dat is ook al iets van een 7 jaar geleden dat ik ze slikte de batterijtjes.
nee, die ken ik ( nog ) niet! π
kheb wel een speciale band met groene pillen..
kzal morgen een foto maken van m'n groene bommetjes.. en rode..
vroeger zelf donkergroene..( kroontjes?..bizar dat ik die juist vergeten ben π€ ) tabletten verkocht.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."