Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
156 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Verkocht als 'niet zo sterk', boven en onderkant.

Bekijk bijlage 61529Bekijk bijlage 61530

303 mg
Klik om te vergroten...
Laatste Monclers die ik had vorig jaar waren echt knallertjes
S
Smoke_it&Snife_itLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Ik weet dat ze al gepost zijn, maar ik wil deze pareltjes ook even plaatsen. Fijnste pillen imo! Helaas hier niet meer te verkrijgen 🥺
Bekijk bijlage 13089
Klik om te vergroten...
Jaar of 2 geleden hier ik België waren de farao's voor velen ook favorietjes
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
20240923_215808.jpg
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot_20200714-221408.jpg
Hele goeie ervaring met Pharaos. 2 jaar geleden voor het eerst deze gehad en nu gister weer. Blijven toppers!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
tumblr_otxlenqawp1u9e2zpo1_1280.jpg
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
8D20B9CD-67D1-4180-A12E-3ADD082F9F05.jpeg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jesse Pinkvrouw zei:
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Klik om te vergroten...

gewoon omrekenen naar euro's 😅
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
gewoon omrekenen naar euro's 😅
Klik om te vergroten...
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Nog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
Bekijk bijlage 13100
www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6262 - Formel 1, 6262

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...
Die heb ik ook nog liggen maar gebruik ze zelf niet meer
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog eentje uit mijn archief. Dat was mijn laatste aankoop bonen. De netflix met goudspikkels een 2cb boon, ik bewaar er 2van alsof het goudklompen zijn. 1tje was genoeg voor een fantastische nexusflip. De rest zijn mdma boontjes.20170829_112644.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
Klik om te vergroten...
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
Klik om te vergroten...
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Klik om te vergroten...

Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
Klik om te vergroten...

ja, het kwartje is gevallen? 😅
sorry, kon het niet laten. 🤭
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
okay, ik heb een vraag aan jullie pillenfans:
khad een beetje een verschil van mening in het xtc smaakjes draadje.. https://drugsforum.nl/threads/xtc-met-smaakjes.68629/#post-1445955
ik vind dat je mdma kan herkennen aan de anijs smaak..
en vind het persoonlijk ook niet zo vies om een tablet door te bijten.
wss vanwege de associatie van aanstaand genot, wie weet.
de meesten in die thread vonden het vies..maar herkende ook die anijs smaak niet.
m'n vrienden kennen het wel en ik heb stukjes gevonden online van mensen die die anijs geur en smaak ook herkennen.
bijv. comment op 17:04 https://partyflock.nl/topic/588444:Salmiakkies

maar wat vinden jullie?

oh, en Salmie's hadden ook echt een beetje die salmiak smaak.. daar heeft sommige mdma ook wel wat van weg.


Duifjes:
1607965668421.png
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#17
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
StimsalaBanne zei:
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
Klik om te vergroten...

hoiii.. voor de duidelijkheid
met de inhoud bedoel je het aantal milligram mdma?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja :) Om dezelfde reden waarom sites als pillreports gevaarlijk kunnen zijn zegmaar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. er staat 240mg op.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
minder ( mag geen getallen noemen ) MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )

www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...
Gympie zei:
Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
Klik om te vergroten...

yes!.. in deze posts zie je juist dat ik die misverstanden probeer te ontzenuwen.
kprobeer er echt consciëntieus mee om te gaan.

maar: check! 👍

​

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."