#1
Laatste Monclers die ik had vorig jaar waren echt knallertjes
Laatste Monclers die ik had vorig jaar waren echt knallertjes
Jaar of 2 geleden hier ik België waren de farao's voor velen ook favorietjesIk weet dat ze al gepost zijn, maar ik wil deze pareltjes ook even plaatsen. Fijnste pillen imo! Helaas hier niet meer te verkrijgen 🥺
Bekijk bijlage 13089
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆gewoon omrekenen naar euro's 😅
Die heb ik ook nog liggen maar gebruik ze zelf niet meerNog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
Bekijk bijlage 13100
![]()
DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6262 - Formel 1, 6262
DrugsData (EcstasyData) lab testing resultwww.drugsdata.org
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verlorenstuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren

Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
die Farao's kwam ik veel tegen bij het zoeken naar een plaatje van mijn eerste tablet.. begin jaren 90, een salmi..
maar ja, daar is weinig aan te zien... smaakte wel wat naar Salmiak!
maar iedereen zal me wel weer voor gek verslijten met m'n Anijs en Salmiak, haha.
maar goed.. er staat 240mg op.. mss weeg'tie zoveel die Farao tablet want.... drumroll...!!!
minder ( mag geen getallen noemen ) MDMA in
( zijn natuurlijk tig varianten )
![]()
DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6734 - Pharaoh, 6734
DrugsData (EcstasyData) lab testing resultwww.drugsdata.org
Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."