#1
Dit zijn grotendeels allemaal XTC pillen neem ik aan?
zie er een hoop grappige tussen staan!
Deze wint het wel man! jeetje kom amper bij als ik deze zieBekijk bijlage 13030
De enige echte corona pil
Dachten we van die Trump af te zijn.... 😜Deze zijn vgm redelijk nieuwe maar toch de beste keren dat ik goed heb kunnen trippen met deze oranje trumpjes. (Red bull heeft ook een speciaal plekje in me hart)
Bekijk bijlage 17937
Gisterenavond uitgetest...vond ze ook niet echt doorbreken.Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Gisterenavond uitgetest...vond ze ook niet echt doorbreken.
Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
De eerste om 20u. (grijze PP)Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
De eerste om 20u. (grijze PP)
Het knaleffect bleef achterwege.
4 u later de blauwe redbull genomen omdat ik nooit echt in de roes kwam,
die hakte er wel snel in met de gewenste gevolgen van dien.
Dan op de morgend de paarse PP génomen als afsluiter.
Was verspreid over 12u, en moest de eerste pil de verwachtingen ingelost hebben zou ik niet snel een 2e of 3e pil nemen.![]()
Weet ik wel.Ik maak op dat je zo'n pil in 1 keer binnen ketst. De pillen die je aantoont gaan zeker niet onder 160mg liggen want dit soort mooie drukjes zit er altijd boven zonder dat ik hier wil speculeren. Vroeger had ik genoeg aan een halve/kwart pil. Na een tijdje misbruiken had soms 1 hele pil ook weinig effect en een 2de erna wel. Slecht nieuws voor je, maar dan zit je gewoon met torenhoge tolerantie. Als je zo verder gaat ga je na een tijdje niks meer voelen van je pillen. Geef 1 van die pillen aan een firsttimer zonder tolerantie en die gaat van een halfje helemaal uit zijn dak.
ik had zelfs aan een kwartje al genoeg en bij bijnemen de helft daarvan bijgenomen en zelfs toen ging ik al best hard haha. maarja, ben niks gewend waarschijnlijkHeb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeftBekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033
Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036
waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?
moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Oh oh oh, je moet de forumregels die heel groot in beeld komen ook lezen he, niet alleen wegklikken. Lees regel 1 nog even door.Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft![]()
drugsforum.nl

Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."