Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit zijn grotendeels allemaal XTC pillen neem ik aan?:tilttearlaugh: zie er een hoop grappige tussen staan!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
BraboF zei:
Bekijk bijlage 13030
De enige echte corona pil
Klik om te vergroten...
Deze wint het wel man! jeetje kom amper bij als ik deze zie:tearsofjoy::tilttearlaugh:
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De laatste 2 jammer genoeg. :grin:
Wel goede ervaringen mee gehad. :)
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
80E4DAD4-9041-48E4-8A2E-08BD00C27F94.jpegF9EA3BA7-83BD-4C7E-A0F0-22B3BCFA859A.jpeg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
4A765127-FFB4-446B-8FA7-09E06D6D1F0D.jpeg

642BDDEB-8896-416B-9703-83A2EA1D9498.jpeg
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Bekijk bijlage 17847

Bekijk bijlage 17848
Klik om te vergroten...
Doodskopjes:hearteyes::hearteyes::hearteyes:
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze zijn vgm redelijk nieuwe maar toch de beste keren dat ik goed heb kunnen trippen met deze oranje trumpjes. (Red bull heeft ook een speciaal plekje in me hart)
412009.w3000.r2-1.df44720.q90.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Generaal_Grafsteen zei:
Deze zijn vgm redelijk nieuwe maar toch de beste keren dat ik goed heb kunnen trippen met deze oranje trumpjes. (Red bull heeft ook een speciaal plekje in me hart)
Bekijk bijlage 17937
Klik om te vergroten...
Dachten we van die Trump af te zijn.... 😜
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vannacht 3 van de 4 getest.
Blauwe redbull hakte er het beste in. :) IMG_20210321_151426.jpg
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesse Pinkvrouw zei:
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Klik om te vergroten...
Gisterenavond uitgetest...vond ze ook niet echt doorbreken.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tinji007 zei:
Vannacht 3 van de 4 getest.
Blauwe redbull hakte er het beste in. :) Bekijk bijlage 18475
Klik om te vergroten...
Tinji007 zei:
Gisterenavond uitgetest...vond ze ook niet echt doorbreken.
Klik om te vergroten...

Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wapboy zei:
Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
Klik om te vergroten...

wapboy zei:
Als je er drie op een avond (althans zo lijkt het) naar binnen werkt en dat te kort achter elkaar doet ga je zoiezo weinig meer merken
Klik om te vergroten...
De eerste om 20u. (grijze PP)
Het knaleffect bleef achterwege.
4 u later de blauwe redbull genomen omdat ik nooit echt in de roes kwam,
die hakte er wel snel in met de gewenste gevolgen van dien.
Dan op de morgend de paarse PP génomen als afsluiter.
Was verspreid over 12u, en moest de eerste pil de verwachtingen ingelost hebben zou ik niet snel een 2e of 3e pil nemen. :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tinji007 zei:
De eerste om 20u. (grijze PP)
Het knaleffect bleef achterwege.
4 u later de blauwe redbull genomen omdat ik nooit echt in de roes kwam,
die hakte er wel snel in met de gewenste gevolgen van dien.
Dan op de morgend de paarse PP génomen als afsluiter.
Was verspreid over 12u, en moest de eerste pil de verwachtingen ingelost hebben zou ik niet snel een 2e of 3e pil nemen. :)
Klik om te vergroten...

Ik maak op dat je zo'n pil in 1 keer binnen ketst. De pillen die je aantoont gaan zeker niet onder 160mg liggen want dit soort mooie drukjes zit er altijd boven zonder dat ik hier wil speculeren. Vroeger had ik genoeg aan een halve/kwart pil. Na een tijdje misbruiken had soms 1 hele pil ook weinig effect en een 2de erna wel. Slecht nieuws voor je, maar dan zit je gewoon met torenhoge tolerantie. Als je zo verder gaat ga je na een tijdje niks meer voelen van je pillen. Geef 1 van die pillen aan een firsttimer zonder tolerantie en die gaat van een halfje helemaal uit zijn dak.
T
Tinji007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
Ik maak op dat je zo'n pil in 1 keer binnen ketst. De pillen die je aantoont gaan zeker niet onder 160mg liggen want dit soort mooie drukjes zit er altijd boven zonder dat ik hier wil speculeren. Vroeger had ik genoeg aan een halve/kwart pil. Na een tijdje misbruiken had soms 1 hele pil ook weinig effect en een 2de erna wel. Slecht nieuws voor je, maar dan zit je gewoon met torenhoge tolerantie. Als je zo verder gaat ga je na een tijdje niks meer voelen van je pillen. Geef 1 van die pillen aan een firsttimer zonder tolerantie en die gaat van een halfje helemaal uit zijn dak.
Klik om te vergroten...
Weet ik wel.
Ben dan ook geen first timer.
Gewoon mijn bevindingen van de pillen, meer niet.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Heb ze nog niet kunnen testen maar heb me ook laten wijsmaken dat er veel mdma in zit dus verbaast me niet. Halfje lijkt me idd al meer als genoeg 🥰
Klik om te vergroten...
ik had zelfs aan een kwartje al genoeg en bij bijnemen de helft daarvan bijgenomen en zelfs toen ging ik al best hard haha. maarja, ben niks gewend waarschijnlijk :tongueclosed:
K
KilliieeeApoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
Bekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033

Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft :openmouth:
K
KilliieeeApoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
KilliieeeApo zei:
Ik ben nog steeds opzoek naar iemand die deze heeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
Oh oh oh, je moet de forumregels die heel groot in beeld komen ook lezen he, niet alleen wegklikken. Lees regel 1 nog even door.

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Zwaai zwaai :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
KilliieeeApo zei:
Tegenwoordig echt moeilijk om nog een deftige pil te vinden in België 😱
Klik om te vergroten...

Teken dat je er moet vanaf blijven en de forumregels ff moet lezen 😉.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vers van de pers

3B1CDCC3-7CCB-4C33-84D8-181A1B2FA616.jpeg7B352973-6431-4A12-97F5-519BC9674F4D.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."