Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
158 weergaven
18-5-2026
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn 😉.

Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?

Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.

Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...

Grtz
A
AllesofnietsLid
01-01-2024, 00:00
#2
DonkeyGonz zei:
Bekijk bijlage 64037Bekijk bijlage 64038
Klik om te vergroten...
Ow deze zie ik nu net sorry 🤭 @DonkeyGonz info hierover, zaterdag met een "klein" feestje dus ja 😅
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#3
UptempoIsTheTempo zei:
PostNL pillen. Enige snacks die ik gehad heb die meerdere kleuren per pil had, valt ook wel meteen opBekijk bijlage 61526Bekijk bijlage 61525Bekijk bijlage 61527
Klik om te vergroten...
Ideaal voor de postbode!
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oe! Tweekleurige uiltjes had ik ook! Maar dan in andere kleuren… daar ging ik goed op 🤩
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
Bekijk bijlage 13031 of? Bekijk bijlage 13033

Bekijk bijlage 13034 of? Bekijk bijlage 13035 of? Bekijk bijlage 13036

waarom die doodskopjes niet meer.. te zwaar?

moest begin jaren 90 zijn in die gequote post van me.. heb'em ge-edit.
Klik om te vergroten...
image.jpgIk heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe die nou te noemen..kzeg maar Bommetjes..
er staat BOOM maar de eerste O is een rond bommetje dus.
van een locale fabricant, vriend van een vriend van een vriend :wink:
de groene is zacht en brokkelig.. een wause explosie en socialer dan de rode.
de rode is ook superwaus maar wat trippender.. wat harder als je hem doorbijt.
hij glom ook toen'ie nieuw was. wat dunner ook maar minstens net zo potent.
kheb er al eens een beetje van geknabbeld zoals je kan zien, lol.
das m'n laatste.. groene heb ik er nog wat van.
ja, februari.. dan mag ik weer van mezelf 😍🤩

P1140374.JPGP1140373.JPG
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
tumblr_otxlenqawp1u9e2zpo1_1280.jpg
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#8
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
8D20B9CD-67D1-4180-A12E-3ADD082F9F05.jpeg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Klik om te vergroten...

gewoon omrekenen naar euro's 😅
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
gewoon omrekenen naar euro's 😅
Klik om te vergroten...
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Nog 1tje! De Formule 1 pillen, 1 van de heftigste pillen die ik gehad heb (trumpjes staan op 1 qua heftigheid) Duurde lang voordat het in werkte maar klapte in als een bom, weet niet veel meer van dat festival maar ik weet nog wel het moment dat ik klappertandend en met rollende ogen op het gras zat. Ik kon echt niks meer.
Bekijk bijlage 13100
www.drugsdata.org

DrugsData.org (was EcstasyData): Test Details : Result #6262 - Formel 1, 6262

DrugsData (EcstasyData) lab testing result
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Klik om te vergroten...
Die heb ik ook nog liggen maar gebruik ze zelf niet meer
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog eentje uit mijn archief. Dat was mijn laatste aankoop bonen. De netflix met goudspikkels een 2cb boon, ik bewaar er 2van alsof het goudklompen zijn. 1tje was genoeg voor een fantastische nexusflip. De rest zijn mdma boontjes.20170829_112644.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
De laatste en dan ben ik klaar 😇 (niet mijn foto)
Coca Cola, vind ze erg in de beurt komen van de pharaohs! Hele fijne pillen, enige nadeel is dat er maar 3 breuklijnen inzitten en je dus best grote ‘kwartjes’ afbreekt
Bekijk bijlage 13105
Klik om te vergroten...
Jesse Pinkvrouw zei:
Omrekenen in euro’s? Ik ben te lang wakker denk ik, leg eens uit? 😆
Klik om te vergroten...
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
stuiver, duppie, kwartje, gulden.. was de grap.. maar jij bent van het euro tijdperk natuurlijk.
maaruh.. maakt toch niet uit of je derdes neemt?.. de hoeveelheid mdma fluctueert toch per tablet.
dus met 1/3 kun je mss net zoveel nemen als er in een kwart of een halve van een andere tablet zit.
okay, als je 1 tablet met z'n 2en wil nemen is het wat lastiger.. maar goed.. derde stukkie in 2 en breken lukt ook wel toch?
Klik om te vergroten...
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Jesse Pinkvrouw zei:
Bekijk bijlage 13101Ik heb doodskoppen thuis liggen nu, maar vind dit 1 van de slechtste pillen die ik ooit gehad heb. This het gewoon net niet, maakt niet uit hoeveel je er naar binnen werkt.. Zal over de jaren heen wel veranderd zijn denk ik dan!
Klik om te vergroten...

Philipp Pleintjes..
stempeltjes gaan van de één naar de andere fabrikant..
je kan daar nooit conclusies uit trekken.
als een tablet echt goed is wordt het stempeltje later vaak gebruikt om lichtere/slechtere/goedkopere als dezelfde te verkopen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jesse Pinkvrouw zei:
Aaaah hahah jeetje die valt erg laat. Nee maakt in principe ook niet uit, maar ik breek een pil graag in 4en. Geen idee waarom, is gewoon een tik haha. 3e stukkie in 2en lukt mij niet, dan gaat best veel van de pil verloren
Klik om te vergroten...

ja, het kwartje is gevallen? 😅
sorry, kon het niet laten. 🤭
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
okay, ik heb een vraag aan jullie pillenfans:
khad een beetje een verschil van mening in het xtc smaakjes draadje.. https://drugsforum.nl/threads/xtc-met-smaakjes.68629/#post-1445955
ik vind dat je mdma kan herkennen aan de anijs smaak..
en vind het persoonlijk ook niet zo vies om een tablet door te bijten.
wss vanwege de associatie van aanstaand genot, wie weet.
de meesten in die thread vonden het vies..maar herkende ook die anijs smaak niet.
m'n vrienden kennen het wel en ik heb stukjes gevonden online van mensen die die anijs geur en smaak ook herkennen.
bijv. comment op 17:04 https://partyflock.nl/topic/588444:Salmiakkies

maar wat vinden jullie?

oh, en Salmie's hadden ook echt een beetje die salmiak smaak.. daar heeft sommige mdma ook wel wat van weg.


Duifjes:
1607965668421.png
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#19
De beste die ik ooit heb gehad zijn groene androids. Heb er geen foto van. Twee keer een halfje gehad en twee keer kon ik de muziek om mij heen zien wervelen en iedereen anders voelen alsof de hele zaal met een lichaam dansten. Iemand wel eens gehad?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
StimsalaBanne zei:
Vanwege het online vergelijken van het uiterlijk van pillen en de bijkomende gevaren, staan we dit soort topics niet toe. Wat eventueel wel prima is als de inhoud dan niet vermeld word? Ik gooi het even in de groep!
Klik om te vergroten...

hoiii.. voor de duidelijkheid
met de inhoud bedoel je het aantal milligram mdma?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."