#1
Ik heb deze verkregen. Zouden dubbele uiltjes zijn 😉.
Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?
Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.
Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...
Grtz
Ik kan deze echter niet laten testen wegens B te zijn dus mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze?
Is lang geleden dat ik nog xtc in mijn bezit heb gehad maar door het forum hier te doorlezen ben ik wat behouden op dit vlak.
Alvast bedankt en ik weet dat zonder testen je niet weet wat er inzit maar door niet in de mogelijkheid te komen vraag ik het hier even...
Grtz






