#1
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinneringAls je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
Ja sinds die synthese niet meer van toepassing ben ik ook nooit meer die overweldigende euforie tegen gekomen. Men kan wel zeggen dat de mdma zuiverder geworden is, maar dat zegt niks over kwaliteit van ervaring denk ik.De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
Vind het zelf reuze meevallen. Maar ik lust dan ook alles qua eten tot zo ver ik weet. Een lik pep is smeriger (en zinloos)Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.
Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.
Bizar haha
Dat smaakt vaak naar methanol, als het slechte kwaliteit is. Goede kwaliteit vind ik veel minder erg, maar nog steeds erg smerig.Een lik pep is smeriger (en zinloos)
Ik vind zelf paddo’s en truffels itt meeste mensen enorm meevallen en eet het gewoon kant en klaar.
Beetje muffe noten inderdaad, best te doenInderdaad iedereen vertellen dat het niet te vreten is maar ik vind die eerder smaken naar noten, droge noten dan wel maar ik eet het ook zo op.
Ik vind ze niet echt goor, ook niet super lekker, maar meer een beetje zoals het lekker is om in een citroen te bijten en dan je mond te voelen samentrekken van het zure, datzelfde heb ik met m ookIk vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.
Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.
Bizar haha
Jawel, komkommer! 🤮Niets is goorder dan mdma
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."