Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
159 weergaven
18-5-2026
p
pinda92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MarcieMarc zei:
Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Klik om te vergroten...
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
pinda92 zei:
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Klik om te vergroten...
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ei-Salade zei:
Die druk technieken zijn wel interessant. Helaas gebruik ik deze groepen nooit dus koop nooit zo'n mooi pilletje. Misschien een spaar hobby van maken want er zitten wel een paar bij waarvan ik denk : lijkt me leuk om te hebben
Klik om te vergroten...

Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
84372906_2403291679.jpg
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Klik om te vergroten...

Ja he.
Heb een tamelijk deel van die foto zelf in handen gehad en meestal kwam die gedachte er bij kijken.
Die minions bijvoorbeeld konden zo meegaan als smaaktabletjes 😅.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Klik om te vergroten...
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hebbenzekezine? zei:
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Klik om te vergroten...

Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebbenzekezine? zei:
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
Klik om te vergroten...

De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#10
sassefras ruikt van zichzelf al heel erg naar anijs. er zijn er nog wel een paar die sassefras om kunnen zetten. Maar tegenwoordig werkt eigenlijk iedereen met p-poeder als grondstof
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
er zit wel nog een groot verschil in zuiverheid of men op de warme manier (met een ketel) heeft afgedraaid of op de koude manier
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
Klik om te vergroten...
Ja sinds die synthese niet meer van toepassing ben ik ook nooit meer die overweldigende euforie tegen gekomen. Men kan wel zeggen dat de mdma zuiverder geworden is, maar dat zegt niks over kwaliteit van ervaring denk ik.

En misschien, had je destijds gewoon goede kwaliteit mdma in bepaalde bekende “stamps” en zijn deze drukkers er al mee gestopt. Want weet nog destijds dat er ook pillen waren die hier naar anijs roken, en mijn ervaring was dan ook wel eens wat minder. Ach, liet het dan ook nooit testen toen ik jong was.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.

Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.

Bizar haha
Klik om te vergroten...
Vind het zelf reuze meevallen. Maar ik lust dan ook alles qua eten tot zo ver ik weet. Een lik pep is smeriger (en zinloos)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hebbenze? zei:
Een lik pep is smeriger (en zinloos)
Klik om te vergroten...
Dat smaakt vaak naar methanol, als het slechte kwaliteit is. Goede kwaliteit vind ik veel minder erg, maar nog steeds erg smerig.

Wat ook vrij misselijkmakend is is 3-fea en alle phenmetrazines. Oh en methylaminorex is ook niet te kanen.

Ik vind zelf paddo’s en truffels itt meeste mensen enorm meevallen en eet het gewoon kant en klaar.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMG_6141.jpeg
Heerlijke waren deze, helaas bijna op.
Maar je kon er heerlijk een avondje op doorhalen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik vind zelf paddo’s en truffels itt meeste mensen enorm meevallen en eet het gewoon kant en klaar.
Klik om te vergroten...

Inderdaad iedereen vertellen dat het niet te vreten is maar ik vind die eerder smaken naar noten, droge noten dan wel maar ik eet het ook zo op.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Inderdaad iedereen vertellen dat het niet te vreten is maar ik vind die eerder smaken naar noten, droge noten dan wel maar ik eet het ook zo op.
Klik om te vergroten...
Beetje muffe noten inderdaad, best te doen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik vind mdma prachtig maar de eerste keer dat ik de smaak proefde van mdma kristallen op mijn tong heb ik er alles maar dan ook alles aan gedaan om te zorgen dat ik het niet nog een keer zou proeven.

Niets is goorder dan MDMA. Alle alarmbellen gingen rinkelen en alles zei: gevaar, dit je giftig, stop nu.

Bizar haha
Klik om te vergroten...
Ik vind ze niet echt goor, ook niet super lekker, maar meer een beetje zoals het lekker is om in een citroen te bijten en dan je mond te voelen samentrekken van het zure, datzelfde heb ik met m ook
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Squid Game 2 batches
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Niets is goorder dan mdma
Klik om te vergroten...
Jawel, komkommer! 🤮

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."