Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik heb dit keer een batch met naast het hoofdbestanddeel 4-MMC helaas ook 4-BMA en 4-CMC, Zelf niet gebruikt. Deze vervuiling lijkt helaas dus weer toe te nemen als ik zo om me heen hoor. Opgelet."
"GGD kon helaas geen verhoudingen geven, enkel: Hoofbestandeel 4-MMC Met vervuiling van zowel 4-BMA en 4-CMC gebruik is mij sterk afgeraden. Dit komt van een verkoper die hiervoor wel zuivere 4-MMC had dus ik ben verrast."
"Jonkoman zei: Vandaag mijn 4m naar test centrum gebracht. Ben benieuwd XMR zei: Na aanleiding van dit topic toch benieuwd geworden naar de "4-mmc" die ik altijd gebruikte. Recent een sample ingeleverd bij het testcentrum. Nu is het afwachten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik ben benieuwd of bij jullie ook 4-bma is aangetroffen?"
"Groene Dagobert duck"
"Toch wel een hoop misverstanden hier, LSD-25 bestaat niet, dit is een onjuiste benaming van d-LSD. LSD-analogen zijn in de regel juist veel moeilijker om te synthetiseren dan d-LSD, dit omdat deze geen enkel spoortje d-LSD mogen bevatten om legaal als RC verkocht te kunnen worden. Hierdoor zijn deze qua productieprijs ongeveer 4 maal zo duur als d-LSD Lab onderzoeken tonen aan dat er veel gesjoemeld word met LSD-analogen, dus het is onjuist dat de doseringen betrouwbaarder zijn, sterker nog de kans is redelijk groot dat je een andere analoog krijgt dan besteld. Tevens bevatten de analogen vaak ook D-LSD waardoor de verkopers dus strafbaar zijn en jij als koper waarschijnlijk ook. Er is ontzettend veel betrouwbare, nauwkeurig gedoseerde d-LSD op de markt, maar deze vind je over het algemeen niet bij je dealer die van alles en nog wat voor je kan fixen. Deze verkopen voornamelijk zwaar onder gedoseerde zegels. Kom niet vragen waar je wel moet zijn."
"Mezelf zei: Toch niet helemaal waar wat je hier zegt. Ik begon heel even te twijfelen maar daarom gpt even gevraagd die het even netjes heeft uitgelegd: Bekijk bijlage 68471 Dus LSD-25 is gewoon correct en bestaat gewoon. Chemisch gezien is D-LSD misschien wat beter maar dat maakt nog niet LSD-25 een niet bestaande of incorrecte naam. Wel is het zo dat de andere analogen duurder zijn in productie. Niet 4x maar i get your point. Dat er bij labonderzoeken vaak toch ook LSD-25, of jou D-LSD, voorkomt kan al komen door afbraak in de loop der tijd. Een beetje vocht zou de 1p van de 1p-LSD los kunnen maken deels waardoor je deels dus LSD-25 overhoudt. Al zal het deels gerust kloppen maar wilde er even nuance inbrengen. Bekijk bijlage 68472 Toch even het antwoord van gpt erbij gehaald voor je me niet gelooft haha. Dus sorry dat ik het zeg maar in dit geval ben jij een beetje degene met de misverstanden Klik om te vergroten... Leuk gechatgpt maar hier ga je toch echt de mist in. ( Wat overigens een groot gevaar is van chatgpt, die is nogal geneigd om naar je vraag toe te redeneren) Je leest voor het gemakt even heen over het feit dat LSD-25 een Codewoord is van onze held hofman. Zoals ik zeg LSD-25 is geen bestaande chemische stof, leuk dat het historisch zo word genoemd maar chemisch is het een niet bestaande stof. Dit is namelijk d-LSD of beter gezegd Lysergeenzuurdi-ethylamide LSD-25 is een naam die veel misverstanden oproept en daarom chemisch onjuist is, er is namelijk geen LSD-24/23/22/21/20 Gezien je chatgpt gebruikt ben je scheikundig waarschijnlijk niet zo onderlegd, maar ik wil je toch even opweg helpen. Jij praat over afbraak van de LSD, dit is onjuist omdat afbraak bij altijd iso-LSD ontstaat, dit is niet psychoactief. Waar jij het over hebt noem je Hydrolyse van het analoog. Hier word de N-1-acylgroep afgesplitst. Dit noem je geen afbraak maar deconversie, maar dat ken chatgpt je vast uitleggen. Bedankt voor het verder veroorzaken van onduidelijkheid, en verder verspreiden van misverstanden."
"Relmuis zei: Het is eerder een verwarrende maar nog steeds ingeburgerde naam. Als het topic een scheikundig randje heeft noem ik het expliciet LSD-25. d-LSD zou ook kunnen maar die term wordt niet veel gebruikt. Klik om te vergroten... Chemisch gezien is dit dus juist een zeer slechte naam, omdat het simpelweg niet bestaat. Zoek voor de grap eens laboratoria uitslagen op, geen enkel zichzelf respecterend lab zal spreken over LSD-25 Labuitslagen zijn altijd in % d-LSD en % iso-LSD. Bij de (semi)synthese van LSD ontstaat altijd d en iso LSD, deze willen met elkaar in verhouding zijn. Ongeveer 90% d-LSD met ongeveer 10% iso-LSD. Verdere zuivering kan zuiverdere d-LSD opleveren, maar dit word hierdoor instabieler en nog gevoeliger voor afbraak naar iso-LSD. Ook bij opslag onder juiste omstandigheden; droog, onder argon, donker etc."
"Mezelf zei: is goed. Ik hou het toch even bij mijn versie. Doe lekker wat je niet laten kan. LSD-25 is gewoon overal bruikbaar en iedereen zal weten wat ermee bedoelt wordt en is gewoon een bestaande naam Afbraak = deconversie... komt opp hetzelfde neer toch? door puur en alleen tijd kan je 1p-lsd veranderen deels in LSD-25. Klik om te vergroten... Jij was toch de man van de chatgpt, prima houd het lekker bij je onjuiste chatgpt versie. Misschien is dit forum ook niet de juiste plek om dit soort dingen verder te verdiepen. Gaat mij ook meer om het feit dat je absoluut niet uit kan gaan van de doseringen die de RC shops je wijs maken, en dat er ontzettend veel gesjoemeld word met analogen. Hetzelfde met de nieuw opkomen Fe-LSD van nu, wat nog wel eens zeer schadelijk kan blijken op lange termijn"
"Ik had een kleine update gedaan aan mijn bericht, maar je was me al voor met reageren: Gaat mij ook meer om het feit dat je absoluut niet uit kan gaan van de doseringen die de RC shops je wijs maken, en dat er ontzettend veel gesjoemeld word met analogen. Hetzelfde met de nieuw opkomen Fe-LSD van nu, wat nog wel eens zeer schadelijk kan blijken op lange termijn"
"En dat de laboratoria in Nederland het dus niet analyseren is erg jammer, dat weten de sjoemelaar ook al te goed. Ik waardeer deze discussie echt, en ik denk dat mensen er ook van kunnen leren. Ik vind namelijk dat wanneer er over analogen word gepraat de chemie wel degelijk belangrijk is, anders kunnen we 1p-LSD ook gewoon echte LSD gaan noemen, en kunnen we 2-fdck ook ketamine gaan noemen. Het speciale van designerdrugs is dus juist die kleine chemische aanpassing. Maar laten we hier mee ophouden. Laten we het eens zijn, dat we het oneens zijn."