Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik gebruik XTC meestal op festivals en heb daar vaak een fijne ervaring mee. Maar soms merk ik dat ik tijdens een trip ineens negatiever ga denken, en dan heeft dat meteen invloed op de trip. Het is niet elke keer zo; vaak gaat het ook gewoon goed. Ik ben niet depressief of zo, maar ik heb wel stemmingswisselingen en denk van nature veel na. Misschien heeft dat met mijn ADHD te maken. Hebben anderen dit ook? Dat veel nadenken of stemmingsschommelingen invloed hebben op hoe je een XTC-ervaring mentaal beleeft op een festival? En hoe gaan jullie mentaal om met dat soort momenten, bijvoorbeeld met piekeren of omslaande gedachten? Ben benieuwd naar jullie ervaringen."
"Het is vaak bij het inwerken dat ik pieker: heb ik wel genoeg genomen? etc. etc. Maar vaak als het goed inwerkt, is dat weg, maar soms zorgt dat er juist voor dat het niet goed werkt."
"Hey allemaal, Ik heb een vraag over XTC-timing op een dagfestival (14:00–23:00). Ik begin meestal rond 15:00 met een kwartje, en na m’n tweede kwartje zit ik meestal al goed in de piek. Daarna pak ik vaak nog elk uur een kwartje erbij, wat meestal uitkomt op ongeveer 1,5 pil totaal. Ik weet dat elk uur bijpakken eigenlijk niet ideaal is, en ik wil dat ook beter gaan doseren, maar ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld om 18:00 stop met bijnemen, ik rond 21:00 al moe word of dat het uitwerkt terwijl het festival nog bezig is. Ik heb al best vaak gebruikt, dus ik weet dat je niet de hele dag hard kunt blijven pieken, maar ik wil me wel gewoon goed blijven voelen tot het einde niet ingestort, niet chagrijnig, gewoon nog energie om te dansen en gezellig te doen. Dus m’n vraag: Hoe timen jullie dat op zo’n lang dagfestival? Wanneer nemen jullie je laatste dosis? Beginnen jullie later, of juist met een wat hogere start? Exacte mg van m’n pillen weet ik niet, maar ze zijn wél getest. Alle ervaringen + harm reduction tips zijn welkom. Thanks!"
"Ik denk dat ik rond 16:00/17:00 mijn startdosis neem. Daarna neem ik waarschijnlijk nog 2 à 3 keer bij en dan stop ik, ervan uitgaande dat de werking ongeveer zes uur duurt. Uit ervaring weet ik dat als ik te vaak bijneem, ik vooral gewoon heel waus word, dus dan kan ik beter rond 20:00 stoppen, zeker omdat ik op 29 november naar het festival ga waar Winson b2b Fantasm draait 😃"
"Bij mij vooral het scrollen lastig om het niet te doen. Heb het vaak ook niet door en dan zit ik weer op insta te scrollen en heb dan geen zin meer om andere dingen uit te voeren."
"Roze Adidas - geen eerdere ervaring mee, ik ben benieuwd"
"Ik heb dat wel eens gehad met xtc het leek ook vies maar ook een beetje blauwachtig. Mijn knokkels ook ik denk omdat deze middelen je bloedvaten etc verdunnen."
"Naar welke festivals gaan jullie op koningsdag en wat gaat er gebruikt worden?"