#1
Hey, die Batman had ik ook, in grijs destijds. Was mijn eerste 2CB - supertof!
Die zijn ook super nice!
Had deze (als in: ook een Heineken pil, zelfde vorm/opdruk en kleur, maar uiteraard niet deze) een aantal jaar geleden, was me toch een fijne batch! 😍 Uiteraard zullen dit andere zijn, maar blijf het een grappig/mooi pilleke vinden 🙂
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?Niet mijn pillen. Foto van saferparty geplukt. Deze zien er echt niet uit om op te eten 😅.
Bekijk bijlage 45455Bekijk bijlage 45456
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Het is net asfalt dacht ik netAlle pillen hebben wel spikkels maar deze zien eruit alsof ze uitgekotst zijn en dan weer samengeperst 😅.
Het is net asfalt dacht ik net
Ja, dat is het altijdDan is testen juist belangrijk lijkt mij.
The ace of spades, the ace of spades!XTC (onder) en 6-APB (boven)
![]()
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.
En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."