Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost je Pillen Pics!

Post je Pillen Pics!

727 antwoorden
160 weergaven
18-5-2026
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, die Batman had ik ook, in grijs destijds. Was mijn eerste 2CB - supertof!
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20220424_142149.jpgIMG_20220510_151053_1.jpgIMG_20220424_142236.jpg
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kibo3 zei:
Bekijk bijlage 42878
Klik om te vergroten...
Die zijn ook super nice!
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#4
image.jpg
K
KlimrekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kibo3 zei:
Bekijk bijlage 42878
Klik om te vergroten...
Had deze (als in: ook een Heineken pil, zelfde vorm/opdruk en kleur, maar uiteraard niet deze) een aantal jaar geleden, was me toch een fijne batch! 😍 Uiteraard zullen dit andere zijn, maar blijf het een grappig/mooi pilleke vinden 🙂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet mijn pillen. Foto van saferparty geplukt. Deze zien er echt niet uit om op te eten 😅.
Screenshot_20220821-104002_Chrome.jpgScreenshot_20220821-103948_Chrome.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Niet mijn pillen. Foto van saferparty geplukt. Deze zien er echt niet uit om op te eten 😅.
Bekijk bijlage 45455Bekijk bijlage 45456
Klik om te vergroten...
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, reken maar uit: 5 pillen of 5 stickies?
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Klik om te vergroten...

Nou ik weet het niet Dirk, haha. Heb wel vaker pillen met spikkeltjes, maar vond deze er toch beetje eng uit zien..
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#10
HaUllRO.jpgtumblr_nkrjvuQew01qm5k6ko1_500.jpgIMG_20220426_134735 - Copy.jpg
b
benn406Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag deze mooie xtc pil weg gebracht om te testen, ik ben benieuwd 1000106120.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik zou die zo achterover drukken. Heb je dat nooit, spikkeltjes op je pilletjes?
Klik om te vergroten...

Alle pillen hebben wel spikkels maar deze zien eruit alsof ze uitgekotst zijn en dan weer samengeperst 😅.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Alle pillen hebben wel spikkels maar deze zien eruit alsof ze uitgekotst zijn en dan weer samengeperst 😅.
Klik om te vergroten...
Het is net asfalt dacht ik net
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.

En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Het is net asfalt dacht ik net
Klik om te vergroten...

Die gedacht kwam hier ook al voorbij.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC (onder) en 6-APB (boven)

n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Dan is testen juist belangrijk lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het altijd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wollukker zei:
XTC (onder) en 6-APB (boven)

Klik om te vergroten...
The ace of spades, the ace of spades! :musicalnotes::musicalnote:

Motorhead, anyone?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Misschien heb ik dit al een keer gezegd, maar zijn de eerste pillen waar je echt iets van voelde bij anderen ook zo'n nostalgische ervaring, dat je denkt wooow daar moet wel iets van 300 mg in hebben gezeten, ik ging zo lekker! Blauwe domino bij mij.

En uiteindelijk was het waarschijnlijk maar een 120 mg pilletje ofzo. Maar in mijn ervaring zijn dat de beste ooit te verkrijgen op de markt. Heeft iemand anders dit?
Klik om te vergroten...

Mijn 1ste pilletje was een geel sterretje, daarna dubbele hartjes, dubbele smilys,... allemaal ronde pilletjes. Denk dat ze toen net de 100mg niet aantikten. Ging kneiterhard op die bonen. Totaal niet te vergelijken met die 200mg ketsers van nu. Less is more met xtc/mdma. Met de pillen van nu heb je snel teveel op.
M
Marcelx1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
WhatsApp Image 2022-09-08 at 10.33.16.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."