#1
Mijn voorkeur ligt bij hardcore en dan met name de early hardcore zoals Jappo & Lancinhouse, Stunned Guys, Buzz Fuzz, The Prophet en alles van Thunderdome
Dat is vooral omdat ik bij die muziek goeie herinneringen heb enzo ![:)]()
Buzz Fuzz - Vienna Bassbuzzy zei:Mijn voorkeur ligt bij hardcore en dan met name de early hardcore zoals Jappo & Lancinhouse, Stunned Guys, Buzz Fuzz, The Prophet en alles van ThunderdomeDat is vooral omdat ik bij die muziek goeie herinneringen heb enzo
![]()
idd breakcore erg vet..Mac zei:Muzieksmaak is idd heel uieenlopend. Over het algemeen luister ik voor 75% naar 3FM, omdat ze daar gewoon lekkere muziek draaien. Wil ik iets voor mezelf luisteren is dat vnl altijd een house-achtige. Dat kan nog alle kanten opgaan. Ga ook alle soorten feesten af. Althans zo veel mogelijk. Op dit moment ben ik helemaal into breakcore, das echt de meest wazige poep die je ooit maar gehoord heb, lekker snel en veel breaks. Nja je moet het horen om te weten wat het is. Errug vetjes iig. Verder luister ik redelijk veel hardcore. Psy-trance ook erg leuke muziek om te luisteren, vooral als je beetje gaar bent. Lekker weg spacen. Techno en DnB zijn ook übervetjes. En voor de rest kan ik overal wel naar luisteren behalve RnB en van die commerciële club dingen, daar maak je Mac... niet blij mee
El Retro zei:XTC en Techno, speed is niet leuk op grote feesten.

daar kom je over een jaar sowieso op terugQocaïne zei:Ik hou van alles... maar Hardstyle is toch wel super!![]()
die oude hardstyle is wel ok.. maar tegenwoordig ( en ook toen al ) is het alleen maar jatten van hardcore samples. Ook de opbouw is altijd hetzelfde en daarom te simpel ( naar mijn smaak )TeQ zei:In principe houd ik van alle "echte" muziek. En ik sta altijd open voor iets nieuws. Het is jammer om te zien hoeveel mensen met een goede smaak zich beperken door afwijkende stijlen af te doen als waardeloos.
Om thuis te luisteren vaak Björk, Aphex Twin, Shpongle, Prodigy, Depeche Mode, David Bowie, Kraftwerk, Tom Waits, Radiohead, Matmos, Squarepusher, Prince, Basement Jaxx, 2pac, Wu-Tang en Air. Om maar wat te noemen om de diversiteit aan te tonen.
(U2 en Queen vind ik dan wel echt verschrikkelijk)
Toch ondanks mn (naar mijn mening goed) ontwikkelde muzieksmaak, krijg ik de grootste kick van hardstyle
En dan niet dat jump/ hardcore achtige gebeuren van de laatste tijd. Maar die heerlijke oudere plaatjes uit 2001-2002 - de beginperiode![]()
With nothing more then a kick, and the reversed bass(derb, scot project, zenith, tuneboy, kai tracid, gary d) gewoon prachtig!
Was dus ook zeker op afgelopen Qlubtempo. back to 2001-2002 te vinden op in Qontrol zal ik waarschijnlijk ook in het kleine zaaltje voor die heerlijke 2001-2002 style te vinden zijn![]()
baarsjesbewoner zei:die oude hardstyle is wel ok.. maar tegenwoordig ( en ook toen al ) is het alleen maar jatten van hardcore samples. Ook de opbouw is altijd hetzelfde en daarom te simpel ( naar mijn smaak )
Zal ook niet zeggen dat het hoogstaande muziek is. Maar vind het gewoon heerlijk, vooral de sfeer enz bij die wat oudere. Fantastisch.Elektronik_dynamite zei:het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."