#1
aan u de eer schranzschranziewanzie zei:Ellesdee zei:Mr.jiho zei:idd of very dark psytranceEllesdee zei:Mr.jiho zei:Ellesdee zei:ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd?)
hahaha idd... :P
de goa psychonauts :P ofzo...
Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
progressive vind ik niet zo... geef my maar full on... die climax...![]()
en laat maar weten als het clubje is opgericht he![]()
![]()
@ellesdee stuur me maar pmke alsde dark psy zoekt

