Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerklaar je muziekstyle

Verklaar je muziekstyle

84 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
schranziewanzie zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
Mr.jiho zei:
Ellesdee zei:
ik begrijp wat je bedoeld
we zouden mss een psytrance/goa clubje moeten oprichten :P
(schranz, jeller geintereseerd? :grin: )
Klik om te vergroten...

hahaha idd... :P

de goa psychonauts :P ofzo...

Ik heb sinds kort een style ontdekt die ik ook wel lekker vind....
Genaamd: Progressive.
Aanrader!
Klik om te vergroten...

progressive vind ik niet zo... geef my maar full on... die climax... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
idd of very dark psytrance :hearteyes:
en laat maar weten als het clubje is opgericht he :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
aan u de eer schranz :wink:
@ellesdee stuur me maar pmke alsde dark psy zoekt
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben ik hier enige uit ghetto ik luister r&b rap hiphop en dat soort shit meestal en soms wel metal maar als ik alleen ben dan :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ghetto :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
fluffy spacemeisje zei:
op XTC in breakbeat gewoon geweldig, al die geluidjes je rolt gewoon over de muziek heen geweldig
Klik om te vergroten...

Jij snapt het :hearteyes:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Progressief
Fusion
Rock
Pop
etc. (als het maar een band is)
op zn tijd misschien hardcore

hoe ingewikkelder de muziek in elkaar zit kwa spel, hoe mooier ik het vind

ik kan niet tegen: Rap, (de meeste)R&B/hiphop, reggae e.d
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
yellowmoon zei:
ben ik hier enige uit ghetto ik luister r&b rap hiphop en dat soort shit meestal en soms wel metal maar als ik alleen ben dan :grin:
Klik om te vergroten...

Haloo, ik ben hier ook nog :wave:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
zakkie zei:
yellowmoon zei:
ben ik hier enige uit ghetto ik luister r&b rap hiphop en dat soort shit meestal en soms wel metal maar als ik alleen ben dan :grin:
Klik om te vergroten...

Haloo, ik ben hier ook nog :wave:
Klik om te vergroten...
same, ik luister ook hiphop en rap maar geen R&B
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schranz of speedcore :hearteyes: :mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trip Unit zei:
Dj Luna zei:
Luna, allereerst: waarom techno, wat heb je er precies mee?
“Ik draai veel verschillende stijlen en doe dat allemaal met net zoveel plezier, maar techno is voor een DJ toch wel de ultieme stijl om te mixen. Je kunt veel experimenteren en je mengpaneel echt als instrument gebruiken omdat de platen vaak lange stukken zonder breaks bevatten. Bij hardstyle ben je daarin toch wat meer beperkt omdat er veel breaks in de platen zitten. Bovendien kan je een mooie opbouw maken in een technoset waarbij je echt naar een climax toewerkt met meerdere platen. Bij hardstyle zit de climax meestal in elke plaat afzonderlijk. In techno zit een bepaalde aanstekelijke drive, je blijft maar gaan!
Klik om te vergroten...

[...]
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
Ellesdee zei:
yeah dark psy is ook geweldig, heb er alleen helaas weinig muziek van... :(
Klik om te vergroten...
ik gooi u er letterlijk mee dood :wink:
Klik om te vergroten...
24 gigabyte goooooaaaaaa :mrgreen:

jaja geen slecht idee die goaclub hehe

en progressive ben ik ook niet zo voor (sommige is wel heel goed)
vooral old school en dark is zalig

full on kan heeeel goed zijn maar ook heel slecht

http://electrobel.be/artist/2311
voila mijn creaties :wink:

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3680B43F3E2A7ACF
en hier mijn laatste
dark aan 158bpm :openmouth:
als ge van rammengoa houdt zoudt ge dit mss nog leuk vinden
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb weer nieuwe muziek style erbij

goa en psytrance :hearteyes: :hearteyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
rock
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
need^weed zei:
ik heb weer nieuwe muziek style erbij

goa en psytrance :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
join the club dan :beer:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elektronik_dynamite zei:
Trip Unit zei:
Elektronik_dynamite zei:
zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
Klik om te vergroten...
Hmjah met ik met je eens ,want ik luister ook niet alleen maar naar 1 style,maar ik heb wel een bepaalde voorkeur wat ik het liefst luister zeg maar.
Zeker als ik aan het trippen ben vind ik niet alle stylen prettig.
Klik om te vergroten...
ik vind alles prachtig mits het de goeie flow/beat/vocals heeft.
en dan ook echt alles!

jazz
soul
dnb
goa
progresive
full on
schranz
techno
hardcore
terror
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
hiphop
nederhop
blues
black metal
death metal
grindcore
psychedelic rock
grunge
house
jungle
etc etc.
noem maar op het kan niet gek genoeg
Klik om te vergroten...
sinds kort behoort pschobilly ook tot dit lijstje :hearteyes:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#15
fluffy spacemeisje zei:
op XTC in breakbeat gewoon geweldig, al die geluidjes je rolt gewoon over de muziek heen geweldig..
Klik om te vergroten...

Daarom dans ik altijd met de golven mee..
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met XTC luister ik naar alles, geen probleem dan, maar anders; alternitve & PUNK, rock, pop psychedelic rock, blues easy listening, electronic pop/rock, folkrock, industrial, jazz, latin, new age , blues en misschien wel meer.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thrash till death.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#18
geef mij maar groove =)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardstyle en Hardcore. maar ik sta ook open voor andere stijlen.


behalve van dat 50-cent shit. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
yeah dark psy is ook geweldig, heb er alleen helaas weinig muziek van... :(
Klik om te vergroten...
ik gooi u er letterlijk mee dood :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."