#1
Elektronik_dynamite zei:ik vind alles prachtig mits het de goeie flow/beat/vocals heeft.Trip Unit zei:Hmjah met ik met je eens ,want ik luister ook niet alleen maar naar 1 style,maar ik heb wel een bepaalde voorkeur wat ik het liefst luister zeg maar.Elektronik_dynamite zei:zo goed als alle stijlen.
waarom?
omdat ik me niet kan plaatsen in 1 stijl, de stijl die ik op een moment luister is stemmings bepalend.
het belangerijkste in m'n leven zou je het kunnen noemen
Zeker als ik aan het trippen ben vind ik niet alle stylen prettig.
en dan ook echt alles!
jazz
soul
dnb
goa
progresive
full on
schranz
techno
hardcore
terror
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
hiphop
nederhop
blues
black metal
death metal
grindcore
psychedelic rock
grunge
house
jungle
etc etc.
noem maar op het kan niet gek genoeg
dan ga ik ook maar ff stijlen jatten waar ik ook naa luister :P
dnb
goa
progresive
full on
techno
hardcore
noize
new york hardcore
punk
ska
reggea
nederhop
black metal
death metal
grindcore
rock
grunge
house
jungle
vind death metal nog steeds erg leuk, ga dr alleen minder heen, grindcore is ook super...
mjah bij me vrijwilligerswerk kom ik wel aan mn trekken qua die muziek...

