Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Enigmatique zei: Inderdaad... Maar weed ..tjah..als je niet rookt zou ik het je niet aanraden want de tabak zal je zeker de eerste keren ziek maken .. Verder,je pupillen worden er kleiner van , en het duurt 2 a 3 uurtjes als je paar jointjes rookt Klik om te vergroten... Yep, Voor eerst tabak roken , kan je een kans op behoorlijk ziek van worden. Puur wiet blowen is ook een optie. Maar voor mij is mix van tabak veel lekkerder. Bij mij werkt ongeveer 1 tot anderhalf uurtje. (let wel: niet iedereen heeft hetzelfde tolerantie) Idd, pupillen worden kleiner en oogwit worden iets beetje rood van kleur."
"Vapo is allerheftigste! Dat kan je echt HIGH van krijgen. Maar ben ook met waterpijp eens, jointje is lekker relax."
"Haha. leuke pic. en overschrift van je. "deze vent slaat nergers op." Klinkt beter!"
"THC-appeltje.... "van blowen appeltje eten, word je stoned". doorstreept!"
"Word je wel goed stoned met appelpijp? Ik zou eens keer gaan ook exprimenten met appelpijp. Tja, "neem appeltje voor je dorst"."
"Zu zei: hersenenenene en enne Klik om te vergroten... LOL Vraagje: Is jou hersens al beschadigt??? Door appelpijp?"
"axefreak zei: Ja zou ook kunnen dat die gewoon niet goed in de kop was ja,,, Klik om te vergroten... Haha, jij hebt groot gelijk! Er moet maar eens kappen met al die ongein. Veel te overdrevende topic."
"cannabis indica (een cannabissoort) heeft meer CBD en CBN (in verhouding tot THC dan Cannabis Sativa. De Indica wordt kleiner en bloeit korter en daarom is deze commercieel gezien interessanter. Cannabis Sativa is groter, en bloeit wel 2x zo lang. Klik om te vergroten... Ja, weet ik en nogmaals bedankt voor 'n heldere uitleg. Trouwens een toffe site heb je!!! Ik lees met de alle plezier door en wekt mij interresse op "hoe groot die plant wordt.""
"mathijs zei: Hmm, het helpt niet tegen MS toch. Ik dacht dat het vooral pijnstillend werkte. En ja. Er zitten overal natuurlijk wel positieve aspecten aan. Ik vind het vaak een beetje smoezen verzinnen om te kunnen blijven gebruiken. Klik om te vergroten... Het is geen smoesjes, kijk maar. http://www.idmu.co.uk/medicinal.htm en dit http://www.minvws.nl/dossiers/medicinal ... efault.asp. MS is een chronische ziekte. http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1971"
"NLX is echt topper... Jack Herrer, Super polm. Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen."