Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eindelijk is het zover Zondag gaan we met een paar maten naar de heksenketel in sluis om mexicaanse paddo's. Maar een maat van mij wil ook hasjbrownies kopen? kun je dat daar vinden?"
"Reportje?"
"hallo, voor het eerst vind ik dit forum echt zalig ! Maar waar ik het over wil hebben. ik ben 16 en wil graag voor de eerste keer paddo's gebruiken. hoeveel moet ik hiervoor gebruiken, en bestaan er middeltjes die kunnen helpen om geen bad - trip te krijgen? greetz"
"ja daar heb ik ook aangedacht dat de kans op bad-trip dan groter is. Maar ik heb nu ergens gelezen dat het beter gaat als je pep - drankjes drinkt ( AA, extran,...) klopt dit?"
"paddo trip we zullen met 3 zijn, maar 1 iemand blijft gewoon bij ons voor moest het fout gaan. Ik denk dat ik ook veel aan het zinnetje "Go with the flow" ga denken, vind dat dat iets rustgevends heeft. En verder wat kaarsjes, zachte muziek en wat AA in huis halen"
"ja Deranged, daar heb ik al veel over gehoord. We zullen dus op safe spelen en er zal iemand bij zijn die niet tript"
"only in dreams - weezer"
"Ik had geen goesting om geld uit te geven een bong dus heb ik zelf één gemaakt. Nu is de vraag aan jullie hebben jullie dit al gedaan en wat zijn jullie ervaringen ermee?"
""
"Dus niet een plantenzaak binnenstappen en een zakje 'blauwewindezaadjes' kopen ...... ?"