In principe houd ik van alle "echte" muziek. En ik sta altijd open voor iets nieuws. Het is jammer om te zien hoeveel mensen met een goede smaak zich beperken door afwijkende stijlen af te doen als waardeloos.
Om thuis te luisteren vaak Björk, Aphex Twin, Shpongle, Prodigy, Depeche Mode, David Bowie, Kraftwerk, Tom Waits, Radiohead, Matmos, Squarepusher, Prince, Basement Jaxx, 2pac, Wu-Tang en Air. Om maar wat te noemen om de diversiteit aan te tonen.
(U2 en Queen vind ik dan wel echt verschrikkelijk)
Toch ondanks mn (naar mijn mening goed) ontwikkelde muzieksmaak, krijg ik de grootste kick van hardstyle
En dan niet dat jump/ hardcore achtige gebeuren van de laatste tijd. Maar die heerlijke oudere plaatjes uit 2001-2002 - de beginperiode
With nothing more then a kick, and the
reversed bass ![:grin:]()
(derb, scot project, zenith, tuneboy, kai tracid, gary d) gewoon prachtig!
Was dus ook zeker op afgelopen Qlubtempo. back to 2001-2002 te vinden op in Qontrol zal ik waarschijnlijk ook in het kleine zaaltje voor die heerlijke 2001-2002 style te vinden zijn
