schranzz en industrial hardcore
waarom- omdat het jaap is als de bass ff weg is iedereen of die fuiven daar staat te schreeuwen, iedereen zijn handen daar in de lucht heeft, om vervolgens het kot terug te laten ontploffen met een loeiharde bass.
en liefst vanal tussen de 160/190 Bpm
en dan ook nog full on / dark psytrance lekkere zweefmuziek en die fuiven zijn gewoon zalig.
zeker als je aan het trippen bent.
#3
punk ! Maar ik ben geen extreme pogo'er. Het is een beetje zoals Metaalkonijn schreef. De bruutheid. Als ik het zweveriger wil : new wave. Als ik het elektronisch wil : EBM (Front 242, VNV Nation, Funker Vogt, Suicide Commando, ...)
#4
niet te verklaren...
#5
vooral funky jacking house, gewoon die funky beats die ne glimlach op uw gezicht toveren zijn super de maks
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.