#1
jammer da tje maar 1 kaartje had, anders had ik ze van je overgenomen
denk misschien houseqlassics in nov.
denk misschien houseqlassics in nov.

El Retro zei:teonanacatl zei:12 november 2007 Flanders Expo Gent , Belgium
Cheers
10 november
Enesteene zei:ow... ben jij mijn transporteur :P![]()
JuliaLenco zei:Ahhh ik word toch wel jaloers als ik zo lees dat jullie allemaal gaan hoor!
Ik wilde heel erg graag, maar mijn vriendinnen houden niet van techno, en ze vonden het ook te ver weg. Mietjes.
Jullie heel veel plezier, geniet er van!![]()
Eckster C zei:gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
tis hier gewoon spotgoedkoop :PDreamWeaver zei:Eckster C zei:gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."