Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI love techno 2007

I love techno 2007

108 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
jammer da tje maar 1 kaartje had, anders had ik ze van je overgenomen

denk misschien houseqlassics in nov.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
vette lineup in the green-room, if u need, ill be there ^^

wie gaat er nog ?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
present! :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
OMG! Goose, Trendmoller, Dave Clarke, Ghost :hearteyes:

Ik weet nog niet... tis wel vet maar ook redelijk ver :P
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#5
El Retro zei:
teonanacatl zei:
12 november 2007 Flanders Expo Gent , Belgium

Cheers
Klik om te vergroten...

10 november
Klik om te vergroten...

O my bad :sunglasses:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga, maar ik heb dan ook meteen een vraag omtrend het meenemen van drugs, het is toch in Belgie. Weet iemand hoe ze daar te werk gaan, ik wil mdma meenemen namelijk? Hebben ze honden of wat dan ook en hoe controleren ze? Wat zijn de straffen als je drugs bij je hebt?

En, als je eenmaal binnen bent, en je ziet er uit alsof jke drugs gebruikt hebt, mogen ze je dan ng fouilleren?

bedankt.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb hier nog nooit problemen mee ondervonden maar ik weet wel dat ze er af en toe iemand uitpikken en ze die persoon helemaal uitkleden en door de knieen laten gaan
... gebeurd niet zo veel maar het gebeurd wel
dit is dan aan de inkom net voor je binnen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen honden ofzo? want ik ben dan van plan gewoon de mdma in mijn boxer te doen, die mogen ze niet uitdoen neem ik aan?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
ow... ben jij mijn transporteur :P :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha, als jij mijn rolstoel door de beveiliging duwt vind ik het best :wink: Ik zal met kerst op z'n vroegst weer naar de grote feesten kunnen, heb m'n Qlimax kaartje ook al verpatst enzo.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
prop ik je banden vol

das best cool toch met je rolstoel op een party banjeren
nog staan kletsen op trance energy met een spastisch jongen in een rolstoel, TE GEK :smoke: :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me opzich ook wel leuk, maar ga het Minn en m'n stapmaten niet aandoen. Als er iets gebeurt of ik houd het niet vol en ik moet naar huis verpest ik ook hun feest enzo. Misschien dat ik het over een maandje ofzo weer aandurf, we zien wel hoe alles loopt.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
dit jaar ga ik ook wel gaan:)
de eerste x, gratis tickets dusja
nog een vraagje: lopen er security rond die je joint inpikken als je er een aan het roken bent?
c
choortabletLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zijn er nog mensen die vanuit zeeland gaan? Zou op zich wel willen carpoolen -I got car ^^ - Pm me anders ever als je mee wilt/de weg weet xD
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
JuliaLenco zei:
Ahhh ik word toch wel jaloers als ik zo lees dat jullie allemaal gaan hoor!

Ik wilde heel erg graag, maar mijn vriendinnen houden niet van techno, en ze vonden het ook te ver weg. Mietjes. :(

Jullie heel veel plezier, geniet er van! :)
Klik om te vergroten...

Het is niet alleen techno hoor :)

aanwezig trouwens
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hoorde dat ze heel streng zijn daar, dus kwa drugscontrole. Ook als je grote pupillen hebt ofzo binnen dan fouilleren ze je en eventueel politie, heb dus nu werl schijt om wat mee te nemen, wat denken jullie?

PS: welke zijn de andere stijlen, techno minimal elektro schranz, wat nog meer?
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Klik om te vergroten...

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Klik om te vergroten...

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
Klik om te vergroten...
tis hier gewoon spotgoedkoop :P
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch? :stoned:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon in je boxer doen, als je binnen bent gewoon in je zak, als je grote pupillen hebt mogen ze je dan alsnog fouilleren binnen?

En wat gebeurt er als je gepakt wordt, politie etc.?
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#20
wanneer is het? is het in flanders expo? want... dave clark oelala zie ik ook wel zitten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."