#1
DarkScope zei:Frisko zei:daarom zeg ik dat jullie nederlanders een verkeerde indruk hebben van belgie..
hier is het een paradijs en zeker qau drugs![]()
![]()
Oke mooi, ik mak me nogal zorgen namelijk dat ik dalyk opgepakt wordt ofzo, ik neem trouwens maar 1.5 gram mdma mee dus. Das dus denk ik een gebruikershoeveelheid. Dus geen politie etc.?
allemaal zelf opmaken ??
ps : uitverkocht !! >> 35000 people @ ILT

.