Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zou toch voor volle portie gaan, of het moet je eerste keer paddo's in algemeen zijn, dan is halve portie zeer aan te raden maar 1 doosje = 1 persoon wat er ook op de achterkant staat, voor alle soorten geldt dat wel"
"ik denk het niet je moet de rook ook heel lang in je longen laten wil het werken dus ik zou het niet proberen en gewoon roken"
"vogel zei: ja ik wacht met nieuwsgierigheid naar een triprepport van iemand die BZP TMFPP Pro>beerd Klik om te vergroten... ik heb het vanmorgen genomen, om 9 uur, na drie kwartier voelde ik me misselijk, duurde een half uur, vond mijn draai niet, had elke seconde zin in iets anders en kon niet stilzitten nu voel ik me vredig en blij beetje effect van mdma, maar dan chill, krijg er niet veel energie van, ook al heb ik goed geslapen vannacht, ik word er chil en vredig van + lekker gevoel, zou niet op je serotonine inwerken, maar zo voelt het wel voor op feesten word je er iets te lam van denk ik"
"er was altijd 1 smartshop in terneuzen waar ik wel eens heen ging, maar die is toch gesloten? over welke heb je het? want vorige keer vond ik niets meer en ook op internet niet"
"ben ik nog nooit geweest, aangezien ik elke dag in terneuzen kom, zal ik het eens gaan bekijken ik dacht wel dat het enkel een growshp was adres is Nieuwediepstraat 108"
"nounou, nu vraag ik me toch wat af ik heb hawaian zaadjes, had er twaalf volledig vermalen en 24 uur in lauw water laten intrekken, en drie uur geleden opgedronken, heb inmiddels nog 13 zaadjes (zaten er 25 in zo'n pakje) heel rustig opgekauwd en voel me enkel wat licht in mijn hoofd, maar zeker geen trip zoals paddo's of lsd ligt dat nu aan mij? of wat is dat nu? of moet het nog beginnen?"
"zo, ik ben terug wakker, dus kan mijn lsa ervaring eens uitschrijven ik heb 25 hawaian baby woordrose zaden genomen, dat is 6 mg lsa ik lees dat 'Een gemiddelde dosis variëert van 0,5 tot 1,5 mg, een sterke dosis is 1,5 tot 4 mg. Gebruik niet meer dan 4 mg.'. en dan nog vond ik het effect maar matig ik voelde het volgende: - totale lamheid, leek beetje op een lijntje ketamine - ietwat verhogende aanvoel voor gevoelens - muziek klonk een beetje dieper - ben in slaap gevallen en paar keer wakker geworden voel me nu, na 10 uur slaap: nog steeds lam (gelukkig ben ik aan de koffie) en een klein beetje hoofdpijn, nouja, zelfde gevoel als je bijvoorbeeld mdma hebt genomen, zo'n lichte nadreun al bij al, is dit de eerste keer en laatste keer lsa voor mij, ben trouwens ook niet ziek geweest, mijn maag draaide wel wat, maar dat was het, heb ze genomen op compleet nuchtere maag, misschien dat dat gewoon de truuk is maar zijn er echt mensen die hallucineren van lsa? lijkt me beetje sterk neen, volgende keer gewoon opnieuw hawaiaanse paddo's of lsd zou iemand kunnen zeggen of wat ik voelde normaal is? want lees op dit forum serieuze tripverhalen van mensen die drie zaadjes hebben genomen?"
""1 Morning glory zaadje bevat ongeveer 0.01mg LSA." en tien gram zaad = omgeveer 400 zaadjes 400 zaadjes = 4 mg lsa dus jij hebt 4 mg lsa binnen .. en ik 6 mg, en ik heb absoluut niet gehallucineerd enkel bovenstaande geposte gevoelens"
"neen hoor, waren zeker goede zaadjes volgende keer nog eens pogign wagen met die morning glory zaajdes dan, en dan direct 15 gram nemen..dan zal het hopelijk wel hard gaan"
"mag ik eens komen eten bij jou? ziet er idd goed uit"