Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI love techno 2007

I love techno 2007

108 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mense, het is in gent, zal allemaal wel meevallen :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iiiiiiiiiiiiiiiiii, ik kan niet meer wachten!! Ben alleen nog maar setjes aan t luisteren, en aan het dansen op mijn kamer :mrgreen:

Wie komt er nou in de plaats van Underworld?! Staat nog niks op de site... :confused:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alter Ego vervangt Underworld

Niet echt zo'n grote naam maar toch, alter ego is de moeite en heb ik altijd al eens willen zien
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Klik om te vergroten...

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Klik om te vergroten...

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
Klik om te vergroten...
tis hier gewoon spotgoedkoop :P
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch? :stoned:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon in je boxer doen, als je binnen bent gewoon in je zak, als je grote pupillen hebt mogen ze je dan alsnog fouilleren binnen?

En wat gebeurt er als je gepakt wordt, politie etc.?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?
Klik om te vergroten...

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
Klik om te vergroten...
tis hier gewoon spotgoedkoop :P
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch? :stoned:
Klik om te vergroten...

Precies. Of dacht je dat Eckster er een steden bezoek van wilde maken? Lekker een weekendje weg, culturele hoogtepunten van Gent verkennen. Junks bij centraal station vragen om drugs, leuke restaurantjes en idyllische cafeetjes bezoeken. Foto's knippen van lokale trekpleisters et cetera.

Cultuur opsnuiven (!) dus.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#9
NOG 2 KEERTJES SLAPEN !!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :beer:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
niets erg denk ik (als je geen dealersaantallen bijhebt natuurlijk)
en ja als je binnen grote pupillen hebt mogen ze je fouileren
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben voor zo'n festival in t buitenland toch altijd wel een beetje zenuwachtig voor die controles... Zeker als je wat veel meehebt... Op de een of andere manier besef ik dan pas dat we echt met iets illegaals bezig zijn :mrgreen: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
Klik om te vergroten...
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...
standaard boete is wel 350€ dacht ik... :)
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
Klik om te vergroten...
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...
standaard boete is wel 350€ dacht ik... :)
Klik om te vergroten...
op ILT ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
teonanacatl zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
Klik om te vergroten...
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...
standaard boete is wel 350€ dacht ik... :)
Klik om te vergroten...
op ILT ?
Klik om te vergroten...
nee in belgie :smoke:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok :beer:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
teonanacatl zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
Klik om te vergroten...
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)
Klik om te vergroten...

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
Klik om te vergroten...
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...
standaard boete is wel 350€ dacht ik... :)
Klik om te vergroten...
op ILT ?
Klik om te vergroten...
nee in belgie :smoke:
Klik om te vergroten...

Standaardboete hier is meestal €650, dus doen jullie het nog niet zo slecht in België ! :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
daarom zeg ik dat jullie nederlanders een verkeerde indruk hebben van belgie..
hier is het een paradijs en zeker qau drugs :beer: :)
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
daarom zeg ik dat jullie nederlanders een verkeerde indruk hebben van belgie..
hier is het een paradijs en zeker qau drugs :beer: :)
Klik om te vergroten...
true

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."