Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI love techno 2007

I love techno 2007

108 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
prop ik je banden vol

das best cool toch met je rolstoel op een party banjeren
nog staan kletsen op trance energy met een spastisch jongen in een rolstoel, TE GEK :smoke: :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me opzich ook wel leuk, maar ga het Minn en m'n stapmaten niet aandoen. Als er iets gebeurt of ik houd het niet vol en ik moet naar huis verpest ik ook hun feest enzo. Misschien dat ik het over een maandje ofzo weer aandurf, we zien wel hoe alles loopt.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit jaar ga ik ook wel gaan:)
de eerste x, gratis tickets dusja
nog een vraagje: lopen er security rond die je joint inpikken als je er een aan het roken bent?
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou toch oppassen daar

en ook nederlandse kentekens die op gentse ring rijden na het feest, controleren ze jaarlijks..niet allemaal, maar kans dus dat je gecontroleerd wordt op rijden onder invloed / bezit drugs is wel aanwezig

maar ik blijf volledig nuchter, hou niet van zo'n grote en drukke feesten om drugs te gebruiken
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben niet van nederland dus van die controles vanwege je nummerplaat weet ik niks maar in gent zelf zal ja niet veel controles tegenkome :wink:
alleen oppassen aan den inkom zelf helemaal vanvoor staat er meestal wel politiecontrole....godspeed my friend.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ja als e in het begin van de avond jointje rookt zou ik het wel discreet aanpakken :stoned: :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
ill be there BoeJaShaKa :hearteyes: met vicks vaporub en menthol ciggy's en men zorro mask
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor de mensen die zich afvragen waarom dit publiekelijk staat. Dat vroeg ik me eerst ook af, maar ga er maar in mee dan.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je weet echt niet van ophouden he?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha kneus. Je loopt mij al maanden uit te dagen kom je hiermee. Qua achterlijke uitspraken passen jullie wel in ieder geval.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#11
i love techno was vet >>> in de greenroom was wittekind rush en remus hebben goed op elkaar ingespeeld ben sims was echt pounding en british murder boys vond ik ook echt goed draaien

veel op die avond lol paar paddo's wat mdma en lsd :hearteyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Haha kneus. Je loopt mij al maanden uit te dagen kom je hiermee. Qua achterlijke uitspraken passen jullie wel in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Ale vooruit, je houdt wel van de rollen om draaien he schizo. Jij doet nooit niks he?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik zie hoe jij je altijd zo superieur opstelt he, moet ik er ook van lachen jongen :).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
Klik om te vergroten...

yep


hier :
http://usb.unitedsb.de/index.php?showtopic=98415

:wave: :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
DarkScope zei:
weet iemand waar je de livesets van I love techno al kan downloaden?
Klik om te vergroten...

yep


hier :
http://usb.unitedsb.de/index.php?showtopic=98415

:wave: :)
Klik om te vergroten...

Tnx man! :)
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#17
Anyone seen Gui Boratto? Goddamnn wat draaide die gast goed!! :hearteyes: laatste uurtje Technasia was ook echt te vet!!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was aanwezig. Wat een vet feestje. Ik heb wel voor het eerst in meer dan een half jaar tijd gezondigd met drugs, maarja, dit was er ook wel de occasion voor :P
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#19
het was het zeker waard.
ik heb i love techno dan ook gekozen als afsluiter.
ik ga zeker al niets meer gebruiken (buiten weed en alcohol dan :P )
tot ik er weer echt echt eens zin in heb
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb er toch niet bij kunnen zijn :(

vrienden van me zijn wel gegaan en meningen achteraf waren verdeeld...

sommige vonden et geweldig, andere echt niet de moeite waard...

hmm... heb ik dan wat gemist of niet? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."